اخبار آلت کوین ها

اگر ۱۰ سال پیش ۱۰۰ دلار ریپل می‌خریدید، الان چقدر پول داشتید؟

تحلیل قیمت ریپل

 

طی چند سال گذشته، در دنیای مالی افزایش قیمت‌های قابل توجهی اتفاق افتاده که در حوزه ارزهای دیجیتال شاهد آن بوده‌ایم. تصور می‌کنید اگر ۱۰ سال پیش ۱۰۰ دلار ریپل می‌خریدید، الان چقدر پول داشتید؟

در میان دارایی‌های دیجیتال، ریپل (XRP) به عنوان یکی از رمزارزهایی شناخته می‌شود که عملکرد قابل توجهی داشته و رشد ارزش بالایی را تجربه کرده است تا جایگاه خود را به عنوان پنجمین ارز دیجیتال بزرگ با ارزش بازار تضمین کند.

در تحلیل پیش رو، سفری را برای بررسی نرخ بازگشت سرمایه (ROI) ناشی از سرمایه‌گذاری ۱۰۰ دلاری در ریپل در یک دهه پیش آغاز می‌کنیم.

سرمایه‌گذاری ۱۰۰ دلاری در ریپل در سال ۲۰۱۳ امروز چقدر ارزش دارد؟

ریپل اولین بار در ژوئن ۲۰۱۲ در صحنه کریپتو با قیمت اولیه کسری از سنت راه‌اندازی شد. با این حال، در بازه زمانی کمی بیش از یک سال، تا آگوست ۲۰۱۳، ارزش آن افزایش خیره‌کننده‌ای را تجربه کرد و از یک شروع معمولی به بیش از ۱۰۰ برابر قیمت اولیه خود رسید.

از اواخر آگوست ۲۰۱۳، زمانی که ریپل هر عدد حدود ۰/۰۰۵ دلار معامله می‌شد، تا امروز، ۱ سپتامبر ۲۰۲۳، این ارز دیجیتال شاهد افزایش قیمت خیره‌کننده ۱۰۳۰۰ درصدی بوده است.

این بدان معناست که طبق داده‌های CoinStats، اگر ۱۰ سال پیش ۱۰۰ دلار ریپل می‌خریدید امروز می‌توانستید شاهد بازگشت سرمایه تقریباً ۹۲۰۰ درصدی باشید.

سرمایه‌گذاری ۱۰۰ دلاری در ریپل در سال ۲۰۱۳ امروز بیش از ۹۳۰۰ دلار ارزش دارد
سرمایه‌گذاری ۱۰۰ دلاری در ریپل در سال ۲۰۱۳ امروز بیش از ۹۳۰۰ دلار ارزش دارد – منبع: CoinStats

تحلیل قیمت ریپل (XRP)

در زمان انتشار این خبر، ریپل با قیمت ۰/۵۲ دلار معامله می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱ درصد کاهش قیمت داشت.

در هفته گذشته، ریپل تنها ۰/۲ درصد افزایش یافت، در حالی که بیش از ۲۵ درصد در نمودار ماهانه از دست داد. این اتفاقات در بحبوحه ابهامات فزاینده پیرامون نبرد حقوقی ریپل با کمیسیون بورس و اوراق بهادار و رکود گسترده‌تر بازار رخ داد.

نمودار قیمت ۱ ماهه ریپل
نمودار قیمت ۱ ماهه ریپل – منبع: Finbold

این بدان معنی است که ریپل تقریباً تمام سودهای خود را که از پیروزی جزئی خود در دادگاه در برابر SEC در ماه گذشته تضمین شده بود، از دست داد. با این حال، سود سالیانه این دارایی کریپتو ۵۰ درصد پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی ابزارهای تحلیل قیمت می‌گوید ریپل در ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۳ به قیمت ۰/۵۲ دلار می‌رسد، که تغییر قابل توجهی را در مقایسه با قیمت فعلی آن نشان نمی‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا