اخبار اتریوماخبار بلاک‌چین

تصمیم‌گیری شرکت Grayscale در مورد خرید و فروش توکن‌های فورک شده اتریوم پس از ادغام

پس از اجرای آپدیت ادغام اتریوم در ۱۵ سپتامبر، از این شبکه یک فورک به نام ETHPOW به وجود آمد که از همان ساختار اصلی اتریوم، با پروتکل گواه اثبات کار (PoW) استفاده می‌کند.

برای شرکت Grayscale حداکثر ۱۸۰ روز طول می‌کشد تا تصمیم بگیرد که چه زمانی و به چه روشی فورک ETHPoW را به نمایندگی از سهامداران به فروش برساند. 

شرکت سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال Grayscale Investments زمان بیشتری را صرف تصمیم‌گیری در مورد خرید و فروش توکن‌های فورک شده اتریوم پس از ادغام می‌کند.

این شرکت در ۱۶ مارس اعلام کرد که قصد دارد طول زمان بررسی فرآیند ارزیابی جو بازار را تمدید کند تا مشخص شود که آیا می‌تواند توکن‌های ETHPoW را به دست آورد یا خیر.

در طول زمان بررسی، هدف این شرکت تصمیم‌گیری برای این موضوع است که آیا شرکت Grayscale می‌تواند ETHPoW را به نمایندگی از سهامداران بفروشد یا خیر. Grayscale در این اطلاعیه خاطرنشان کرد: «در حال حاضر انتظار نمی‌رود که زمان بازبینی از بیشتر از ۱۸۰ روز طول بکشد.»

شرکت Grayscale تمدید زمان بررسی را با عدم اطمینان در مورد پشتیبانی از توکن‌های ETHPoW توسط متولیان دارایی دیجیتال و همچنین مکان‌های معاملاتی توجیه کرد.

شرکت Grayscale گفت: «اگر متولیان دارایی دیجیتال از توکن‌های ETHPoW حمایت کنند و یا بازارهای معاملاتی توسعه پیدا کنند، انتظار می‌رود که ارزش توکن ETHPoW برای مدتی به‌طور گسترده دچار نوسان شود.»

اتریوم که در حال حاضر دومین شبکه بزرگ بلاک چین از نظر ارزش بازار پس از بیت کوین است، این ادغام را که یک آپدیت اجماع عمده در سپتامبر ۲۰۲۲ بود، تکمیل کرد.

این آپدیت شبکه اتریوم را از پروتکل اثبات کار (PoW) به پروتکل اثبات سهام (PoS) منتقل کرد. از آنجایی که برخی از افراد در جامعه اتریوم تمایل داشتند که به استفاده از مدل پروتکل اثبات کار (PoW) اتریوم مبتنی بر استخراج ادامه دهند، اتریوم به دو بلاک چین مختلف، یعنی اتریوم اصلی مبتنی بر پروتکل اثبات سهام (PoS) و ETHPoW تقسیم شده است.

آپدیت ETHPoW چالش مهمی را برای شرکت‌های سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است که افراد بتوانند از اتریوم استفاده کنند، زیرا برخی از سرمایه‌گذاران ممکن است بخواهند از فورک ETHPoW استفاده کنند که به آن توکن‌های ETHW نیز گفته می‌شود.

برخی از شرکت‌ها مانند گروه ETC صادرکننده رمزارز متاورس ای‌تی‌پی (ETP) اروپایی تصمیم گرفتند یک ETP جدید راه‌اندازی کنند که به طور انحصاری در ETHPoW مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برادلی دوک، بنیانگذار گروه ETC در ماه سپتامبر به کوین تلگراف گفت: «به نظر می‌رسد متاورس ای‌تی‌پی (ETP) جدید بهتر باشد، چرا که نمی‌دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد و آیا ETHW موفق خواهد شد یا خیر.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا