اخبار آلت کوین ها

منتظر رکورد جدید اولنچ (AVAX) باشید

روند مثبت اولنچ (AVAX) و لایت کوین (LTC) در بازار دارند و محبوبیت روزافزون پلتفرم DeeStream


اولنچ (AVAX) و لایت کوین (LTC) مسیرهای مشخصی را در بازار ارزهای دیجیتال دارند. اولنچ، با درخشش در روند صعودی سال ۲۰۲۱، قصد دارد بالاترین رکوردهای گذشته خود را در سال ۲۰۲۵ به چالش بکشد. 

برعکس، عملکرد ارز دیجیتال لایت کوین در سال ۲۰۲۴ در مقایسه با سایر آلتکوین‌ها ضعیف بوده است. البته نشانه‌هایی از روند مثبت این کوین با افزایش اخیر ۷۰ دلاری وجود داشت. هر دو با توجه به ارزش بازار انبوه خود با چالش هایی روبرو هستند که افزایش ۳۰۰۰ درصدی را غیر واقعی می‌کنند.

حرکت قیمت اولنچ و لایت کوین

اولنچ (AVAX) ناحیه حمایت را روی سطح ۴۰ دلار حفظ می‌کند. البته این کوین در سال ۲۰۲۳ عملکرد بهتری از اتریوم داشت و در سال ۲۰۲۴ حرکت صعودی خود را حفظ می‌کند. دارندگان اولنچ در ۱۴ فوریه با قیمت ۴۱/۳۳ دلار معامله می‌کنند. آنها امیدوارند که ناحیه حمایت خود را بعد عبور بیتکوین از مرز ۵۱,۰۰۰ دلار، با قیمت ۴۰ دلار، ادامه دهند. 

در مقابل، لایت کوین (LTC) در نهم فوریه، ناحیه مقاومت ۷۰ دلار را شکست و در ۷ روز گذشته 3.5 درصد افزایش یافت و شاخص RSI آن نشان دهنده حرکت صعودی است. لایت کوین علیرغم ارزش بازار ۵/۲ میلیارد دلاری، با چالش‌های مربوط به حجم معاملات کم مواجه است.

DeeStream فرصت سرمایه گذاری انقلابی

دی استریم (DST) به عنوان یک تغییر بالقوه بازی ظاهر می‌شود و تحلیلگران بازار برای افزایش ۳۰۰۰ درصدی در سال ۲۰۲۴ آماده هستند. DST رویکرد غیرمتمرکز با اعمال نفوذ وب۳ را اتخاذ می کند و قصد دارد مشکلات موجود در پلتفرم‌های پخش متمرکز را حل کند. تقاضای خرید این پروژه پلتفرم پخش ویدئو غیرمتمرکز با نزدیک شدن به پیش فروش آن در مرحله اول روز به روز بیشتر می‌شود. DST به سازندگان محتوا آزادی نامحدودی برای کسب درآمد اضافی، اعمال استراتژی‌های تعاملی با کاربران و تجربیات دیجیتالی با فرصت‌های درآمد غیرفعال از طریق اشتراک ارائه می‌دهد. 

سرمایه گذاران یک شانس منحصر به فرد برای سود زودهنگام دارند، زیرا قیمت‌های توکن قبل از فهرست شدن در بورس های اصلی و در هر مرحله پیش فروش، افزایش می‌یابد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا