اخبار آلت کوین ها

اولنچ ۱۰۳ میلیون توکن AVAX را آزاد می‌کند

توکن AVAX با ۱/۵ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته با قیمت ۱۰/۶۵ دلار معامله شد.

 

توکن AVAX با ۱/۵ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته با قیمت ۱۰/۶۵ دلار معامله شد.

کاهش قیمت برای اولنچ، که از بالاترین سطح قیمت خود نزدیک به ۱۶ دلار در اواسط جولای کاهش یافته است، پیش از آزاد شدن ۱۰۳ میلیون توکن است.

پلتفرم Token Unlocks نشان می‌دهد که اولنچ قرار است ۹/۵۴ میلیون توکن AVAX را در ۲۶ آگوست آزاد کند.

اولنچ به بازگشایی بخش قابل توجهی از توکن بومی خود AVAX نزدیک‌تر شده، این امر در زمانی رخ می‌دهد که فروش کریپتو بر قیمت‌ها فشار وارد کرده است.

با کاهش قیمت توکن AVAX نزدیک به ۱۴٪ در هفته گذشته و بیش از ۲۵٪ در ۳۰ روز گذشته، با آزاد شدن این مقدار توکن فعالان بازار باید اولنچ را برای سرمایه‌گذاری زیرنظر بگیرند.  

اولنچ به زودی توکن‌های آواکس را به ارزش ۱۰۳ میلیون دلار آزاد می‌کند

جزئیات پلتفرم Token Unlocks نشان می‌دهد که پلتفرم قراردادهای هوشمند برای افزایش عرضه ۹/۵۴ میلیون توکن AVAX آماده است. این بدان معناست که بیش از ۱۰۳ میلیون دلار توکن AVAX به زودی در بازار عرضه خواهد شد. این رویداد برای ۲۶ آگوست برنامه‌ریزی شده است و شاهد آن خواهیم بود که شبکه تا ۲/۷۷ درصد به عرضه در گردش خود اضافه می‌کند.

این رویداد توکن‌هایی را برای فعالان اکوسیستم اولنچ در نظر گرفته است. حدود ۲/۲۵ میلیون توکن به شرکای استراتژیک، تقریباً ۱/۶۷ میلیون به بنیادها و ۴/۵ میلیون به تیم‌ها اختصاص پیدا خواهد کرد. قرار است ۱/۱۳ میلیون توکن اولنچ دیگر از طریق ایردراپ منتشر شود.

اولنچ تاکنون ۳۷۹/۷۹ میلیون توکن AVAX را باز کرده است که ۵۳٪ از عرضه این رمزارز است. ۳۴۰ میلیون دیگر یا حدود ۴۷ درصد همچنان قفل است.

چشم‌انداز قیمت رمزارز اولنچ

تیم اولنچ می‌تواند از این فرصت برای رشد اکوسیستم استفاده کند. با این حال، تریدرها تمایل دارند با ورود عرضه جدید به بازار، بازار را زیر نظر بگیرند. دلیل این تمایل تریدرها تأثیر بالقوه چنین انتشار گسترده‌ای بر عملکرد کوتاه‌مدت قیمت‌ها در بازار است، به ویژه با افزایش فشار فروش.

توکن AVAX در ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۰/۶۵ دلار بود که نشان می‌دهد در ۲۴ ساعت گذشته ۱/۵ درصد کاهش قیمت را تجربه کرده داشت. بر اساس گزارش CoinGecko، حجم معاملات ۲۴ ساعته این ارز دیجیتال به ۸۸ میلیون دلار رسیده است که ۱۲ درصد افزایش یافته است.

ارزش این توکن از زمانی که در اواسط جولای امسال به اوج خود نزدیک به ۱۶ دلار رسید، کاهش یافته است. داده‌های DeFiLlama نشان می‌دهد که ارزش کل قفل شده (TVL) در اکوسیستم Avalanche DeFi نیز کاهش یافته است و در هفت روز گذشته بیش از ۱۰ درصد کاهش یافته و به ۵۴۴ میلیون دلار رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا