اخبار NFTخبر فوری

پیش فروش نات کوین (Notcoin): هر یک میلیون نات کوین ۵ دلار

راهنمای جامع دریافت توکن NOT و مرحله پیش‌فروش نات کوین

 

بر اساس اطلاعیه کانال رسمی و وب‌سایت Notcoin پیش از راه‌اندازی توکن، گفته شده که کاربران می‌توانند نات کوین را از طریق کوپن‌ها معامله کنند. توسعه‌دهندگان بازی تلگرامی نات‌ توکن به ۲۶ میلیون کاربر خود اطلاع دادند که پیش‌فروش نات کوین در پلتفرم getgems.io شروع شده‌ است. براساس گزارش‌ها، توکن NOT احتمالاً در اواخر مارس یا اوایل آوریل (فروردین ۱۴۰۳) در بلاکچین TON راه‌اندازی می‌شود. 

ووچر یا کوپن نات کوین راهی برای شروع معامله با Notcoin از موجودی بازی‌های مجازی شما پیش از انتشار توکن‌ها در بلاکچین و کسب ارزش در این بازی تلگرامی است. کاربران این بازی تلگرامی می‌توانند توکن‌های خود را قبل از راه‌اندازی آن خرید و فروش کنند. بازیکنانی که با استخراج نات کوین، دعوت از دوستانشان و مشارکت در کمپین‌های مختلف پاداش کسب کرده‌اند، می‌توانند موجودی خود را در این بازی تلگرامی به ووچر یا کوپن‌های ۱۰ میلیونی و ۱۰۰ میلیونی تبدیل کنند. این ووچرها به صورت NFT ایجاد می‌شوند و به صورت P2P معامله می‌شوند. 

پس از راه‌اندازی توکن NOT، دارندگان کوپن می‌توانند آنها را با توکن‌های NOT مبادله کنند. کاربران همچنین می‌توانند تا راه اندازی توکن منتظر بمانند و موجودی خود را مستقیماً به NOT تبدیل کنند. 

چگونه از کوپن نات کوین خود استفاده کنیم؟

برای تبدیل نات کوین از موجودی خود به کوپن (NFT)، باید آنها را از طریق کانال تلگرام صادر کنید. به این ترتیب که ابتدا ربات تلگرامی Notcoin را باز کنید، روی دکمه Trade در صفحه اصلی کلیک کنید.

برای مشخص کردن مقدار کوپن‌ها، کیف پول TON خود را وصل کنید و هزینه بلاکچین (تقریبا ۰/۱ دلار) را برای مینت کردن کوپن NFT بپردازید. ظرف چند دقیقه کوپن در کیف پول TON شما ظاهر می‌شود.

کوپن نات کوین فقط داخل بات تلگرامی نات کوین ایجاد و منتشر می‌شود.

نیازی به ایجاد NFT از طریق Getgems نیست. فقط کوپن‌های یک مجموعه تایید شده را می‌توانید در بازار معامله کنید.

نکات مهم برای استفاده از کوپن و خرید و فروش نات کوین

  • در صورتی که تراکنش را تایید کردید، در نهایت کوپن یا ووچر خود را دریافت خواهید کرد.
  • اگر به هر دلیلی سفارش را تمام نکرده‌اید، پس از اتمام سفارش (۱۵ دقیقه) موجودی شما برگردانده می‌شود.
  • می‌توانید کوپن‌های مرحله پیش‌فروش Notcoin را در بازار Getgems خرید و فروش کنید.
  • همچنین می‌توانید پس از راه‌اندازی توکن، کوپن‌های خود را با توکن NOT مبادله کنید.
  • استخراج نوت کوین به زودی به پایان می‌رسد. منتظر اطلاع‌رسانی‌های دقیق‌تر از طریق کانال‌های رسمی نات کوین باشید. اکانت‌های رسمی پروژه را در تلگرام، X.com دنبال کنید و فقط در Getgems خرید و فروش انجام دهید.

سوالات متداول درباره کوپن و خرید و فروش نات کوین

۱. برای ضرب کردن یا خرید NFT و پرداخت هزینه‌های بلاک چین برای تراکنش‌ها به یک کیف پول نیاز دارید. محبوب‌ترین و ایمن‌ترین برنامه‌ها Tonkeeper و TON Space هستند.

۲. Toncoin را در موجودی کیف پول خود نگه دارید تا گس فی (کارمزد بلاکچین تراکنش) را برای عملیات بلاک چین بپردازید.

۳. Getgems و NFT چیست؟ به طور خلاصه، Getgems بازاری است که به تعامل راحت با NFT ها کمک می‌کند.

۴. چگونه کیف پول خود را وصل کنیم؟ اطمینان حاصل کنید که تون کوین کافی برای پرداخت هزینه مینت کردن دارید. داخل ربات Notcoin، تب Trade را باز کنید و پس از انتخاب تعداد کوپن‌ها، اتصال کیف پول در دسترس قرار می‌گیرد. بررسی کنید، انتخاب خود را تأیید کنید و تراکنش را برای صدور کوپن تکمیل کنید. پس از تبدیل موجودی Notcoin به کوپن NFT و پرداخت هزینه مینت، کوپن را در کیف پول خود دریافت خواهید کرد.

همه چیز درباره مینت کردن کوپن نات کوین 

مینت کردن کوین به معنای واقعی کلمه، فرآیند «ایجاد» NFT و قرار دادن آن بر روی بلاکچین است. در حین استخراج، یک آدرس به NFT اختصاص داده می‌شود و مکان آن در بلاک چین مشخص می‌شود. ضرب کردن مقدار مشخصی ارز دیجیتال (کارمزد تراکنش) هزینه دارد، اما در TON، این هزینه بسیار کم است، حدود ۰/۱ دلار آمریکا.

نحوه فروش کوپن نات کوین

۱. برای شروع معامله، کیف پول خود را به پلتفرم Getgems متصل کرده و مجموعه Notcoin Pre-Market را به این آدرس باز کنید. 

۲. در صورتی که می‌خواهید کوپن نات کوین خود را بفروشید، فیلتر «NFTهای من» را در مجموعه تنظیم کنید.

۳. دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید و کوپن‌های فروش را لیست کنید!

۴. با کلیک بر روی نماد در گوشه بالا سمت راست می‌توانید به پروفایل خود دسترسی پیدا کنید. در این قسمت تمام NFT های خود را خواهید دید.

۵. به صفحه NFT بروید و روی دکمه Put on Sale کلیک کنید.

۶. پس از اطمینان از اینکه همه چیز به درستی انجام شده است، تراکنش را در کیف پول تأیید کنید و هزینه کارمزپ را برای فهرست کردن NFT برای فروش در بلاکچین بپردازید.

نکته مهم: اگرچه کارمزدهای بلاکچین TON بسیار پایین است، ما اکیداً توصیه می‌کنیم برای عملیات آسان و سریع بازار، موجودی کیف پول شما بیشتر از ۱/۱ دلار TON باشد. 

ووچرهای عرضه‌شده در پلتفرم getgems.io با قیمت‌های بسیار متفاوتی عرضه شده‌اند و کف قیمتی آن در نوسان است. لازم به ذکر است که هدف اصلی این پیش‌فروش کشف قیمت نات کوین برای عرضه رسمی آن در بازار است.

توسعه‌دهندگان نات‌ کوین خاطرنشان کردند که پروسه ضرب شدن نات کوین به زودی به اتمام می‌رسد و فرآیند توکن‌سوزی توکن‌های کاربرانی که برای ۳۰ روز غیر فعال بوده‌اند، آغاز شده‌ است. بازی نات کوین بیش از ۲۶ میلیون کاربر دارد و عرضه آن احتمالاً در اوایل فصل بهار انجام می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا