اخبار آلت کوین هااخبار تحلیلی

نویسنده کتاب‌های پرفروش موفقیت طرفدار ریپل است

سیگنال خرید قوی نویسنده کتاب‌های پرفروش موفقیت برای خرید ریپل و چند رمزارز دیگر


لیندا پی جونز یک فرصت خرید عالی برای ریپل (XRP) شناسایی کرده است و از سرمایه‌گذاران می‌خواهد که از این فرصت سرمایه‌گذاری استفاده کنند. جونز که به خاطر کتاب‌های پروفروش خود در زمینه موفقیت‌های مالی، از جمله «۳ گام به سوی ثروت کوانتومی: راهنمای وارثین ثروت برای آزادی مالی با سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال» و «تو وارث یک ثروت عظیم هستی: ۶ گام عملی برای رسیدن به ثروت» شهرت دارد، امروز در توییتر دیدگاه مثبت خود را در مورد چندین دارایی ارزهای دیجیتال به اشتراک گذاشت.

او با شور و اشتیاق در این بار اظهار نظر کرد: «اگر همین امروز روی ریپل (XRP) با قیمت ۰/۶۰ دلار، زین فین نتورک (XDC) با قیمت ۰/۰۶ دلار، الگورند (ALGO) با قیمت ۰/۱۰ دلار، استلار (XLM) با قیمت ۰/۱۰ دلار سرمایه‌گذاری نکنید  فرصت سرمایه‌گذاری بزرگی را از دست می‌دهید!» او با توجه به ارزش‌گذاری‌های موجود در بازار، تأکید کرد که بسیاری از این دارایی‌ها در حال حاضر «با قیمت‌هایی بسیار پایین‌تر از ارزششان» فروخته می‌شوند.

او همچنین به فالوورها و خوانندگان خود توصیه کرد که در مورد سرمایه‌گذاری خود موضع قاطعی داشته باشند. «در شرایط فعلی  باید این رمزارزها را بخرید، بدون اینکه یک ذهنیت کمال‌گرا داشته باشید که از سرمایه‌گذاری کردن ترس داشته باشید و بدانید که قیمت فعلی قرار نیست پایین‌ترین قیمت این دارایی‌ها باشد.»

در حالی که جونز بر دستاوردهای بالقوه این دارایی‌ها تأکید می‌کند، او به همان اندازه بر ذهنیت سرمایه‌گذاران نیز تأکید دارد. 

جونز با تاکید بر ماهیت مثبت شرایط فعلی بازار، می‌گوید: «اینها قیمت‌هایی هستند که می‌توانند زندگی شما را تغییر بدهند، اما لازم است که اقدام کنید. کمترین میزان ریسک زمانی است که قیمت‌ها پایین باشد، که در حال حاضر همینطور است. آیا ممکن است این قیمت‌ها پایین‌تر بروند؟ بله. اما به همان اندازه باید منتظر رشد قیمت این رمزارزها نیز باشید.»

تحلیل قیمت ریپل (XRP)

تحلیل قیمت نمودار یک‌روزه نشان می‌دهد که قیمت ریپل پس از نتیجه نهایی در مورد ریپل در مقابل کمیسیون بورس و اوراق بهادار در نقطه مهمی قرار دارد.

در زمان انتشار این خبر، ریپل با قیمت ۰/۵۹ دلار معامله می‌شد که بیش از ۳۵ درصد نسبت به بالاترین قیمت سالانه ۰/۹۳ دلار پس از نتیجه دادگاه ریپل علیه پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) کاهش داشت. قبل از اعلام حکم، ریپل با قیمت ۰/۴۷ دلار معامله می‌شد، به این معنی که قیمت این رمزارز در حال حاضر بیشتر سود خود را پس از سرخوشی کاربران ناشی از پیروزی ریپل از دست داده است.

با نگاهی به نمودار یک‌روزه درمی‌یابیم که ریپل دیروز در میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه روی قیمت ۰/۵۷۸۲ دلار پشتیبانی پیدا کرد. متعاقباً، گاوهای ریپل موفق به بهبودی کوچک در قیمت این رمزارز شدند. با این حال، همچنان خطر این ارز دیجیتال موفق را تهدید می‌کند، چرا که اصلاح قیمت می‌تواند ادامه پیدا کند، مگر اینکه قیمت ریپل سیگنال یک روند معکوس را در بازه‌های زمانی کوتاه‌تر بدهد.

اولین قدم شکستن از سطح ۶۱/۸٪ فیبوناچی اصلاحی در ۰/۶۳۴۰ دلار خواهد بود. یک تایید قوی برای روند این رمزارز می‌تواند جهش بالای ۰/۶۹ دلار باشد که در آن سطح اصلاحی فیبوناچی ۵۰٪ قرار دارد.

در یک سناریوی نزولی، ریپل متحرک نمایی ۱۰۰ روزه را از دست می‌دهد و به سمت متحرک نمایی ۲۰۰ روزه در ۰/۵۲۵۶ دلار سقوط می‌کند. این سطح قیمت را می‌توان به عنوان حیاتی‌ترین سطح حمایت فعلی تفسیر کرد. در صورتی که «روند صعودی» حفظ نشود، قیمت ریپل ممکن است به سطوح قبلی سقوط کند.

پشتیبانی از ریپل در میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه
پشتیبانی از ریپل در میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه – منبع: TradingView.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا