اخبار آلت کوین هااخبار تحلیلی

پیش‌بینی رشد کاردانو از دیدگاه چارلز هاسکینسون

عملکرد چشمگیر کاردانو و تحلیل روند ADA در آینده

 

کاردانو روند صعودی چشمگیری را آغاز کرده و چارلز هاسکینسون، بنیانگذار آن، پیش‌بینی‌های خود را از چشم‌انداز صعودی پیش روی این رمزارز به اشتراک گذاشته است. با توجه به گزارش تحلیلی اخیر Messari که عملکرد ADA را مورد توجه قرار داده است، نکات قابل توجه زیادی وجود دارد. داده‌ها و آمار خبر از رشد انفجاری رمزارز کاردانو دارند، با افزایش ۱۶۰ درصدی کل ارزش قفل شده تنها در سه ماهه سوم، که باعث شده رتبه کاردانو ADA را از ۳۴ به رتبه یازدهم برسد.

عملکرد چشمگیر کاردانو ADA

هاسکینسون در پلتفرم یوتیوب درباره عملکرد خیره‌کننده کاردانو در بازار کریپتو صحبت کرد. واضح است که این شبکه فقط به دنبال رقابت بر سر افزایش قیمت نیست و هدف آن رهبری این بازار است که با افزایش خیره‌کننده ۱۳۷ درصدی سالانه در ارزش استیبل کوین شبکه کاردانو (Djed) و افزایش یکسان در قیمت توکن ADA از افزایش اعتماد به کاردانو به عنوان برترین شبکه ارزهای دیجیتال خبر می‌دهد؛ وضعیتی که با پیشرفت‌های زیرساختی آن تقویت شده است. پروژه‌هایی مانند Sonor، Hydra و Milkomeda ستون‌های بنیادی هستند که اکوسیستم کاردانو ADA را غنی می‌کنند و نویدبخش آینده‌ای قوی برای کاربران اکوسیستم کاردانو هستند.

هاسکینسون آینده‌ای را تصور می‌کند که در آن اکوسیستم کاردانو به شدت رشد می‌کند و تاکید دارد که تیم کاردانو در مسیر رشد است. افزایش میانگین تراکنش‌های روزانه و آدرس‌های فعال در گزارش Messari به چشم می‌خورد. 

بر اساس صحبت های هاسکینسون، اکوسیستم کاردانو پر از فعالیت و نوآوری است و آینده درخشانی دارد.

عملکرد کنونی کاردانو نشانه‌هایی از روند صعودی دارد، با نوسانات جزئی قیمت که تاثیر چندانی در کاهش رشد آن ندارد. تحلیل تکنیکال از Trend Rider یک ساختار بلندمدت صعودی را نشان می‌دهد که با دوره‌ای از رشد تصاعدی برای ADA مشابهت می‌کند. با وجود مقاومت‌های نزولی کوتاه‌مدت، این تحلیل حاکی از یک حرکت احتمالی به سمت ۰/۸۰ دلار است.

در مقطع فعلی، ADA با انعطاف‌پذیری مسیر را طی می‌کند و پتانسیل غلبه بر سطوح مقاومت و هدف‌گذاری برای تارگت‌های بالاتر را دارد. صلیب طلایی، یک الگوی شکست صعودی که با عبور ۵۰ EMA از ۲۰۰ EMA مشهود است، استدلال حرکت رو به بالا ADA را در این تحلیل تکنیکال بیشتر تقویت می‌کند. احساسات بازار به سمت خوش‌بینی متمایل است و پیش‌بینی‌ها حاکی از دو برابر شدن احتمالی قیمت کاردانو ADA در ماه‌های آینده است.

با این حال، بازار بدون چالش نیست. واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) نشان‌دهنده یک توقف بالقوه در حرکت صعودی است، با یک روند نزولی که در روند نزولی ۱۲ و ۲۶ EMA نمود پیدا کرده است. با این حال، اندیکاتور اصلاح فیبوناچی روزنه امیدی را برای کاردانو نشان می‌دهد که در صورت از سرگیری فشار خرید، به افزایش ۱۳ درصدی قیمت اشاره می‌کند و قیمت ADA را به طور بالقوه به ارتفاعات جدیدی سوق می‌دهد.

بنابراین با ترکیبی از نوآوری‌های تکنولوژیکی، پویایی بازار، و چاشنی جادو در فضای کریپتو، سفر کاردانو ADA قطعا یکی از مسیرهای تماشایی برای سرمایه‌گذاران و کاربران فعالی بازار ارزهای دیجیتال خواهد بود. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا