اخبار بیت کویناخبار بین الملل

ادعای جدید ویوک راماسوامی؛ از بیت کوین در برابر مداخلات محافظت می‌کنم

ویوک راماسوامی قول داد که بعد از ریاست جمهوری دخالت دولت در امور بیت کوین را کمتر کند.

 

ویوک راماسوامی، نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده ادعا کرد که دولت با وجود بیت کوین در خطر است و تاکید می‌کند که اگر این ارز دیجیتال محبوب شود یک تهدید بزرگ برای وضعیت فعلی مقررات فدرال رزرو ایالات متحده به حساب می‌آید. او وعده داد که در صورت رسیدن به سمت ریاست جمهوری، دخالت دولت در کسب‌وکارهای نوآورانه و مربوط به بیت کوین کاهش پیدا کند. 

ویویک راما سوامی؛ بیت کوین تهدید جدی برای دولت

راماسوامی در مصاحبه‌ای با ناتالی برونل درباره موضوعات مختلف از جمله بیت کوین و چهارچوب سیاست‌های خود در حوزه کریپتو صحبت کرد. او گفت: «نظر من در مورد بیت کوین این است که باید از ساختار مالی متزلزل سیستم فدرال رزرو ایالات متحده جدا شویم.» راماسوامی در مورد اهمیت دلار و حفظ جایگاه این ارز دیجیتال نیز نظر خود را بیان کرد و باور دارد که دو راه برای حفظ ارزش دلار وجود دارد. 

او گفت: «یکی این است که اگر واقعاً در مورد ارزش پیشنهادی خود مطمئن نیستید پس رقابت را از بین ببرید. من به بیت کوین جور دیگری نگاه می‌کنم و فکر می‌کنم وجود بیت کوین نمی‌گذارد ارزهای دیجیتال توسط مردم دستکاری شوند.»

وی توضیح داد: «من مخالف شراکت دولت و بیت کوین هستم و نباید قدرت دولتی و قدرت خصوصی با یکدیگر ترکیب شوند. در عوض من دیدگاه متفاوتی دارم و بر این باورم که دولت باید مسیر را برای سرمایه‌گذاران بیت کوین هموار کند.» وی تاکید کرد:

«این مسئله در مورد نحوه ادغام ما نیست بلکه مسیری است که به ما کمک می‌کند تا به یک غرب وحشی برای پیشگامان و کاشفان بدون مرز تبدیل شویم.»

راما سووامی ادامه داد: «بیایید از منظر انرژی به قوانین و مقررات دولت بایدن نگاه کنید.» وی بر این باور است که بسیاری از فعالیت‌های مرتبط با برنامه تغییرات آب و هوا ربطی به انرژی ندارد.

او هشدار داد: «این فقط بهانه است و آنها صرفاً می‌خواهند نظارت داشته باشند و نحوه استفاده شما از انرژی را کنترل کنند. اگر آنها بتوانند کنترل همه چیز را در دست بگیرند، می‌توانند بر هر چیزی نظارت کنند.»

همچنین راما سووامی اظهار داشت: «وجود بیت کوین آنها را تهدید می‌کند و نمی‌خواهند مردم بیت کوین بیشتری استخراج کنند زیرا محبوبیت بیت کوین بیشتر می‌شود. از طرفی محبوبیت زیاد بیت کوین یک تهدید برای وضعیت فعلی فعلی فدرال رزرو ایالات متحده است.»

وی تاکید کرد که دولت باید از این فضا دور بماند. او به سرمایه‌گذاران بیت کوین پیشنهاد داد که به هیچ عنوان به دنبال کمک دولت نباشند و تمام تلاش خود را بکنند تا دولت را از کارهای مربوط به بیت کوین دور نگه دارند. 

وی توضیح داد: «وظیفه من این است دولت را از کسب و کارهای نوآورانه، از جمله سیستم مالی، دور کنم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا