اخبار آلت کوین هااخبار بلاک‌چین

پالیگان ۶۰ کارمند خود را اخراج کرد

درآمد روزانه پالیگان از ۱۷۱ هزار دلار به ۱۶ هزار دلار در مدت مشابه کاهش یافت.

 

پالیگان اعلام کرد که ۱۹ درصد از نیروی کار خود را اخراج می‌کند، در نتیجه، ۶۰ کارمند باید با این شرکت خداحافظی کنند. مدیرعامل شرکت Marc Boiron اظهار داشت که این حرکت بخشی از یک استراتژی برای بهینه‌سازی عملیات بهبود عملکرد است. 

البته، کارمندان اخراج شده تا ماه فوریه بسته اخراج دو ماهه و مزایای سلامتی دریافت خواهند کرد. این شرکت قصد دارد از ۱ ژانویه ۲۰۲۴ کل غرامت را حداقل ۱۵ درصد برای کارکنان فعلی و ۵ درصد برای کارمندان جدید افزایش دهد. Sandeep Nailwal، یکی از بنیانگذاران پالیگان، اذعان داشت که در حال حاضر پالیگان به یک سازمان کارآمدتر و متمرکز بر ماموریت نیاز دارد. در حال حاضر، تغییرات استراتژیک پالیگان شامل اسپین آف Polygon Ventures، ایجاد Polygon ID به عنوان یک نهاد جداگانه و خروج ۶۰ هم تیمی است.

تحلیل وضعیت پالیگان

فعالیت پالیگان شاهد رشد آدرس‌های فعال روزانه بوده است، اما بین تعداد تراکنش‌ها و فعالیت پروتکل اختلاف وجود دارد.

وضعیت پالیگان
وضعیت پالیگان – منبع: Artemis

تحلیل AMB Crypto از داده‌های Artemis نشان می‌دهد که تراکنش‌ها از ۱۶/۳ میلیون به ۳/۵۱ میلیون طی سه ماه گذشته کاهش یافت و این کاهش تراکنش‌ها باعث شد که کارمزد و درآمد نیز کمتر شود. در واقع، درآمد روزانه این شبکه از ۱۷۱ هزار دلار به ۱۶ هزار دلار در مدت مشابه کاهش یافت. با این حال، ابتکاراتی مانند zkEVM و پیشرفت‌های دیگر ممکن است به تغییر روند به نفع پالیگان کمک کند.

روند قیمت پالیگان
روند قیمت پالیگان – منبع: Artemis

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا