اخبار اتریوم

انتقال ۴۰۰ اتریوم به ارزش 600 هزار دلار از کیف پول ویتالیک به کوین‌بیس

کیف پول ویتالیک بوترین بنیانگذار اتریوم با ارسال ۴۰۰ اتریوم به ارزش ۶۰۰ هزار دلار به کوین بیس تیتر خبرها شد.

 

کیف پول ویتالیک بوترین بنیانگذار اتریوم با ارسال ۴۰۰ اتریوم به ارزش ۶۰۰ هزار دلار به کوین بیس تیتر خبرها شد.

تراکنش‌های ویتالیک بوترین شناسایی شدند

تراکنش‌های اتریوم از یکی از کیف پول‌های ویتالیک بوترین در سپتامبر ۲۰۲۳ به طور کل بیش از ۳/۹ میلیون دلار بود. چندین پروفایل به صورت جداگانه اطلاعاتی از جزئیات تراکنش ۴۰۰ اتریوم از کیف پول ویتالیک به کوین‌بیس در تاریخ ۲۵ سپتامبر منتشر کردند.

یکی از توییت‌ها به شرح زیر است:

«ویتالیک بوترین ۲ ساعت پیش ۴۰۰ دلار اتریوم را به صرافی کوین بیس انتقال داد. شایان ذکر است که بنیانگذار اتریوم در ۱۰ روز گذشته به طور کل ۲۴۲۱ اتر را به صرافی cex از طریق دو آدرس مختلف منتقل کرده است.»

بر اساس گزارش Spot On Chain، جدیدترین تراکنش بوترین آخرین سپرده‌گذاری اتریوم وی در صرافی متمرکز مختلف در ۱۰ روز گذشته است. پلتفرم‌های تحلیل بلاک چین تخمین زده‌اند که بوترین از ۱۵ سپتامبر به بعد، ۲۴۲۱ اتریوم معادل ۳/۹۴ میلیون دلار انتقال داده است.

این پلتفرم سپرده‌های ۳۲۱ اتریوم را که بین ۱۵ تا ۱۹ سپتامبر به صرافی کراکن واریز شده بود مورد بررسی قرار داد. طبق گزارش‌ها بوترین در چندین تراکنش در تاریخ ۱۷ و ۲۰ سپتامبر به طور کل ۱۷۰۰ اتریوم را به صرافی Bitstamp واریز کرد و در تاریخ ۱۹ سپتامبر مبلغ ۵۰۰ اتریوم را به حساب صرافی پکسوس انتقال داد.

داده‌های بلاک چین انتقال ۲۰۰۰ اتریوم معادل ۴/۹ میلیون دلار را به یک آدرس کیف پول نشان می‌دهد. این آدرس کیف پول مربوط به یکی از افرادی است که مدت‌ها با یکی از بنیانگذاران اتریوم ارتباط داشت.

تراکنش‌های انتقال اتریوم در کیف‌پول‌های منصوب به ویتالیک بوترین
تراکنش‌های انتقال اتریوم در کیف‌پول‌های منصوب به ویتالیک بوترین – منبع: Nansen

بر اساس گزارش Spot On Chain، منبع تراکنش ۲۰۰۰ اتریوم (0xD04daa65144b97F147fbc9a9B45E741dF0A28fd7) است که به بوترین تعلق دارد. این آدرس نسبت به آدرس میانی (0x5567A4bE2D5b77F5Fd870f99Ed9167Feab8831B1) شناخته شده‌تر است.

پیش از این نیز اطلاعات مربوط به یک تراکنش ۶۰۰ که اتریوم معادل یک میلیون دلار است، از این آدرس در ۲۱ آگوست منتشر شده بود که این تراکنش توسط پلتفرم‌های نظارت بر زنجیره شناسایی شده بودند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا