اخبار آلت کوین ها

بنیانگذار ChatGPT پروژه آلتکوین Worldcoin را معرفی می‌کند

۱ میلیارد توکن WLD صادر شد.

 

پروژه آلتکوین Worldcoin به عنوان یک پروژه ارز دیجیتال بیومتریک با اسکن عنبیه معرفی شده است. این پروژه با استفاده از سیستم ID جهانی، از امکان اسکن عنبیه برای شناسایی کاربران و کیف پول Wold App برخوردار است. اگرچه بسیاری از کارشناسان نگرانی‌های خود را در مورد حفظ حریم خصوصی و امنیت مرتبط با این پروژه ابراز می‌کنند، سم آلتمن، یکی از بنیان‌گذاران Worldcoin، معتقد است که نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی در طول زمان به دلیل ماهیت اوپن سورس هوش مصنوعی اسکن عنبیه این شرکت کاهش می‌یابد.

حساب رسمی توییتر Worldcoin در اواخر ۲۳ ژوئیه پیامی را به اشتراک گذاشت که در آن نوشته شده بود: «زمان رونمایی فرا رسیده است: ۲۴/۷/۲۳» اگرچه جزئیات بیشتری در این پست ارائه نشده است، اما بدیهیست که اشاره‌ای به راه‌اندازی امروز آلتکوین Worldcoin دارد.

سخنگوی Tools for Humanity، شرکت فناوری سازنده Woldcoin، از اظهار نظر در مورد راه‌اندازی یا ارائه جزئیات بیشتر در مورد این آلتکوین خودداری کرد.

شرکت Tools for Humanity که ۱۱۵ میلیون دلار سرمایه‌گذاری از Blockchain Capital در دور سرمایه‌گذاری سری سوم دریافت کرده است، a16z، Bain Capital Crypto و Distributed Global را در میان دیگر سرمایه‌گذاران خود دارد. علاوه بر این، این شرکت در مارس سال گذشته ۱۰۰ میلیون دلار با ارزش‌گذاری ۳ میلیارد دلاری جذب کرد.

۱ میلیارد توکن WLD صادر شد

شرکت Arkham Intelligence، یک شرکت متخصص در تجزیه و تحلیل بلاکچین، گزارش داد که آدرس قرارداد ایجاد شده برای پروژه Worldcoin 0x163f8C2467924be0ae7B5347228CABF260318753 است. با نگاهی به جزئیات آدرس قرارداد، می‌توان دریافت که عرضه آلتکوین ۱ میلیارد توکن است و بخشی از آن به صرافی‌های مختلف ارزهای دیجیتال ارسال شده است.

داده‌ها نشان می‌دهد که برخی از توکن‌های WLD به صرافی‌های OKX و Bybit ارسال شده‌اند، در حالی که بیش از ۹۵ درصد توکن‌های WLD در ۶ آدرس کیف پول نگه‌داری می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا