خبر فوری

ایردراپ بازی پیکسل اعلام شد

بازی پیکسل ایردراپ‌های خودش را منتشر کرد و بازیکنان برتر در لیست تابلوی امتیازات ایردراپ توکن پیکسل قرار می‌گیرند.

 

بازی پیکسل یک بازی MMORPG در بستر وب است و درست زمانی که به بلاکچین رونین Axie Infinity در ماه اکتبر انتقال یافت، به شدت مورد توجه فعالان بازار قرار گرفت. این بازی همچنین در ماه گذشته توانست بیش از ۳ میلیون دلار زمین NFT را بفروشد. 

یوک بارویکوفسکی، بنیانگذار پیکسل، ایردراپ آتی خود را برای دومین رمز ارز یعنی PIXEL اعلام کرد و اظهار داشت که تیم بازی ایردراپ‌های غافلگیر کننده‌ای را ارائه نمی‌کند. همچنین، این بازی در روش play-to-airdrop به بازیکنانی که چالش‌های مختلف را انجام دهند و به رشد سیستم کمک کنند پاداش‌های خوبی می‌دهد. 

بازیکنان باید به اندازه کافی با بازی پیکسل بازی کنند و تعداد زیادی پیکسل یا برچسب بگیرند. اگر بازیکنان این کارها را انجام دهند، تا ۱۹ ژانویه به جدول امتیازات P2A 2.0 بازی می‌رسند. طبق گفته بنیانگذار این بازی، بازیکنان برتر در لیست تابلوی امتیازات ایردراپ توکن پیکسل قرار می‌گیرند. از طرفی هزار بازیکن به صورت رندم برای ایردراپ توکن پکسل انتخاب می‌شوند و بازیکنانی که امتیاز بالاتری دارند جوایز بیشتری می‌گیرند.

یکی از ویژگی‌های جذاب بازی پیکسل است که بازیکنان می‌توانند دوستان خودشان را به این بازی معرفی کنند. ناگفته نماند که بازی پیکسل قبلاً یک تابلوی امتیاز P2A مشابه برای ایردراپ قبلی ایجاد کرده بود و کسانی که در اولین ایردراپ شرکت کردند، می‌توانستند به طور خودکار در ایردراپ‌ بعدی توکن پیکسل نیز شرکت کنند. 

توکن پیکسل یک ارز ممتاز برای بازی است و به بازیکنان این امکان را می‌دهد در معاملات NFT، انجمن بازی پیکسل و سایر امتیازات گیم پلی شرکت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا