اخبار تحلیلی

رشد سهام کریپتو در سال ۲۰۲۳: افزایش ۲۸۰ درصدی قیمت کوین بیس (COIN)

عملکرد سهام کریپتو از ارزهای دیجیتال بهتر است

 

در سال ۲۰۲۳ با احیای دارایی‌های دیجیتال و بازارهای سهام جهانی، سهام کریپتو (Crypto Equities) سهم چندانی از این پیشرفت نداشتند. برخی از دیگر دارایی‌های بازار کریپتو بهتر عمل کرده‌اند و پیشروان این بازار اکنون در وضعیت صعودی هستند.

در ۲۹ نوامبر، آلیسا چو، متخصص Bitwise Crypto Equities اظهار داشت که سال ۲۰۲۳ همچنان سال خوبی برای سهام ارزهای دیجیتال است. حقوق صاحبان سهام ارزش دارایی‌های یک شرکت منهای بدهی‌های آن است که می‌تواند به عنوان یک سهم یا سهام در نظر گرفته شود.

افزایش قیمت سهام کریپتو 

چو به چهار سهم ارز دیجیتال اشاره کرد که در سال جاری سودهای سه رقمی به دست آوردند و از بازارهای ارزهای دیجیتال بهتر عمل کردند.

بازارهای کریپتو با رشد ۸۰ درصدی سرمایه کل از اول ژانویه ۲۰۲۳، اگر نگوییم روند کندی داشته‌اند، سال جدید را قوی آغاز کردند.

کوین بیس (COIN) یکی از بهترین سهام‌های کریپتو با عملکرد ۲۸۰ درصدی پیشتاز است. در یکم ژانویه، COIN فقط ۳۳/۶۰ دلار معامله می‌شد. در ۲۸ نوامبر در معاملات پس از ساعت کاری به ۱۲۷/۸۷ دلار رسیده بود. علاوه بر این، کوین بیس—که اخیراً توسط CFTC احضار شده بود—شاهد افزایش بیش از ۱۲ درصدی سهام در این هفته بود که توسط تسویه حساب بایننس با وزارت دادگستری ایالات متحده تقویت شد.

Riot Platforms از ابتدای سال تاکنون دستاوردهای مشابهی داشته است. شرکت راه‌حل‌های ماینینگ و مرکز داده بیت‌کوین سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است، به طوری که RIOT در معاملات پس از ساعت کاری ۱۲/۸۶ دلار معامله می‌شود.Marathon Digital، یکی دیگر از شرکت‌های استخراج بیت کوین، از ابتدای سال تاکنون ۲۶۰ درصد سود به دست آورده است. MARA در روز ۲۸ نوامبر با قیمت ۱۲/۲۵ دلار پس از ساعت کاری معامله شد.

Galaxy Digital آخرین انتخاب چو بود که GLXY در ۲۸ نوامبر به ۸/۲۴ دلار رسید. سهام شرکت از ابتدای سال ۲۰۲۳ بیش از دو برابر شده است.

عملکرد سهام کریپتو از ارزهای دیجیتال بهتر است

MicroStrategy، بزرگترین دارنده شرکتی بیتکوین در این لیست قرار نگرفت. سهام MSTR از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۴۵ درصد افزایش یافته و در معاملات پس از ساعت کاری به ۵۰۲ دلار رسیده است.

در ۲۹ نوامبر، Tradingview اطلاعات مربوط به بهترین سهام سال خود را با ارزش بازار بیش از ۵ میلیارد دلار منتشر کرد. کوین بیس و مایکرواستراتژی در ده جایگاه اول قرار گرفتند.

در این پست همچنین اشاره شد که سولانا (SOL)، چین لینک (LINK) و اولنچ (AVAX) سه آلتکوین با ارزش بالا در سال جاری بودند.

علاوه بر این، شرکت‌های پرداختی که کریپتو ارائه می‌کنند، مانند پی پال (PYPL) و بلاک (SQ) نیز در سال جاری شاهد عملکرد خوب سهام خود بوده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا