خبر فوری

رقابت تون کوین و آلگوتک؛ کدام برنده بازی است؟

رقابت سخت آلگوتک و تون کوین در بازار کریپتو: کدام محبوب‌تر است؟

 

تون کوین به دلیل انتشار اخیر خود به عنوان آلت کوین برتر برای خرید در سال ۲۰۲۴ شناخته شد و  پلتفرم آلگوتک (Algotech) همراه تون کوین به شدت مورد توجه جامعه کریپتو قرار گرفت. علی رغم کاهش ۹.۶۶ درصدی قیمت تون کوین در عرض ۶ روز، گاوها معتقدند که این ارز دیجیتال به دلیل افزایش حضور اجتماعی و استفاده روز افزون از آن به عنوان ارز دیجیتال پیشرو عمل می‌کند. 

رتبه عالی ارزش بازار تون کوین به میزان ۷،۰۸۳،۲۸۵،۲۹۶ دلار آن را به یک ارز دیجیتال مناسب برای خرید در سال ۲۰۲۴ تبدیل کرده است. با این حال خرس‌ها هشدار می‌دهند که اگر تون کوین (TON) نتوانند در دوره آینده به بالاتر از ۲.۱۰ دلار برسد، به احتمال زیاد با اصلاحات قیمت بیشتری مواجه می‌شود. 

یک پیش بینی نزولی برای قیمت تون کوین نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال می‌تواند تا ۱۵ فوریه در حدود ۱.۹۶ دلار معامله شود. از طرفی، لجر، ارائه دهنده کیف پول سخت‌افزاری پیشرفته، پشتیبانی از تون کوین را در ۱۴ دسامبر فعال کرد و ایردراپ تون کوین جدید در ۲۴ ژانویه اعلام شد.

آلگوتک در مسیر پیشرفت

آلگوتک (ALGT) یک پلتفرم معاملاتی الگوریتمی غیرمتمرکز است که روی قابلیت‌های تکنولوژی تمرکز دارد و به افراد این امکان را می‌دهد که برای شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری سودآور در فضای رمز ارز بر قابلیت‌های یادگیری ماشینی تکیه کنند. 

این پلتفرم بیش از هر چیزی روی تحقیق و توسعه برای استراتژی‌های سرمایه‌گذاری آینده نگر، مانند استراتژی‌های آربیتراژ، پوشش ریسک، پیگیری روند و بازگشت میانگین تمرکز دارد. کارشناسان بازار معتقدند که رویکرد پیشگامانه آلگوتک به این پلتفرم کمک می‌کند تا از رقبایی مانند تون کوین پیشی بگیرد و به یکی از قوی‌ترین نیروهای صنعتی تبدیل شود.

کارشناسان پیش‌بینی کردند که تون کوین تا اواسط فوریه به بالاتر از سطح ۲.۳۰ دلار می‌رسد. آلگوتک یک توکن استاندارد ERC-20 با عرضه ثابت ۲۳۰،۰۰۰،۰۰۰ است که حقوق حاکمیتی، حقوق مالکیت جزئی برای نرم‌افزار آلگوتک و درآمد غیر فعال ثابت را برای کاربران اولیه ارائه می‌دهد. 

این توکن بیش از ۱.۱ میلیون دلار در دو روز با فروش خصوصی به دست آورد و در حال حاضر با قیمت ۰.۰۴ دلار در دسترس است. سرمایه‌گذاران می‌توانند انتظار سود ۵۰ درصدی را در مرحله پیش فروش بعدی داشته باشند، البته برای رسیدن به ۲۷۵ درصد سود، آلگوتک باید به هدف پیش فروش ۰.۱۵ دلاری پیش بینی شده برسد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا