اخبار آلت کوین ها

پروژه‌های دوجکوین برای سال ۲۰۲۴

پروژه‌های دوجکوین در سال ۲۰۲۴: GigaWallet، Libdogecoin، RadioDoge

 

بنیاد دوجکوین، به رهبری مهندس ارشد نرم‌افزار Ed Tubbs، آپدیت‌های هیجان‌انگیزی برای سال ۲۰۲۴ دارد و می‌خواهد بیشتر از قبل روی توسعه دوجکوین تمرکز کند. این بنیاد قصد دارد پروژه‌های موجود مانند GigaWallet، LibDogecoin و RadioDoge را ارتقا دهد و در عین حال پروژه‌های جدیدی را برای جذب کاربران بیشتر و تقویت پایه‌های فناوری دوج کوین معرفی کند.

نسخه 0.1.3 Libdogecoin

بنیاد دوجکوین پروژه libdogecoin 0.1.3 را منتشر کرده است. این پروژه نقطه عطفی در تلاش یک ساله آنها برای بهبود مجموعه هسته C است. آخرین نسخه از این پروژه ویژگی‌های متعددی از جمله پشتیبانی از اندروید را معرفی می‌کند و هدف آن ارائه ابزارهای بهتر به توسعه‌دهندگان است تا آنها بتوانند برنامه‌های کاربردی مبتنی بر دوجکوین را پیش ببرند و به پرورش نوآوری و رشد اکوسیستم دوجکوین کمک کنند. 

پروژه GigaWallet دوجکوین

بنیاد دوجکوین در حال آماده‌سازی برای ایجاد بهبودهای لازم در GigaWallet است. این سرویس یک سرویس پشتیبان اصلی برای تراکنش‌های دوجکوین است. این طرح شامل گسترش و ادغام سبد خرید به پلتفرم‌هایی مانند Shopify و بهبود API‌ها و استانداردهای ذخیره سازی است. این پروژه و اقدامات آن دسترسی و قابلیت استفاده دوج کوین را در تراکنش های روزمره افزایش می‌دهد.

RadioDoge: گسترش دسترسی دوجکوین در سطح جهانی

هدف دوجکوین از RadioDoge، گسترش دامنه دسترسی خود در مناطقی با اتصال اینترنت محدود است. RadioDoge پروژه‌ای است که از فناوری LoRa و شبکه ماهواره‌ای Starlink استفاده می‌کند تا دسترسی اینترنت را گسترش دهد.  

انتظار می‌رود این پروژه در سال ۲۰۲۴ با هدف دسترسی به تراکنش‌های دوجکوین در مناطق مختلف و ایجاد یک جامعه فراگیرتر بیشتر توسعه یابد. از طرفی، این پروژه توسعه دهندگان را تشویق می‌کند تا در رشد دوج کوین مشارکت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا