اخبار صرافی هااخبار قانون‌گذاری

توافق بایننس و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا

بر اساس این توافق تنها کارمندان بایننس آمریکا می‌توانند به وجوه مشتریان در صرافی ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده دسترسی داشته باشند.

 

بایننس آمریکا و کمیسیون بورس و اوراق بهادار، برای محدود کردن دسترسی Binance Global به کیف پول‌ها و سیستم‌های بایننس آمریکا به توافق رسیدند.

بزرگترین صرافی رمزارز جهان، بایننس و زیرمجموعه آن بایننس آمریکا، به توافقی پیشنهادی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) رسیده‌اند که در انتظار تایید یک قاضی فدرال است.

به عنوان بخشی از توافق پیشنهادی، تنها کارمندان بایننس آمریکا می‌توانند به وجوه مشتریان در صرافی ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده دسترسی داشته باشند. بر اساس اسن توافق، مقامات Binance Global در دسترسی به کلیدهای خصوصی همه کیف پول‌ها از جمله کیف پول سرد و گرم، هرگونه کیف پول سخت‌افزاری دیگر و همچنین سیستم‌ها و کنترل‌های داخلی Binance.US محدود خواهند شد.

بایننس و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا با توافق کردند

بر اساس این اخطاریه شرط پیشنهادی و دستور تأیید ارائه شده به دادگاه منطقه‌ای آمریکا در کلمبیا در تاریخ ۱۶ ژوئن، شاکی (SEC) و متهمان پرونده، Binance Holdings و Binance.US، به توافق رسیده‌اند.

طبق این توافق، هیچ یک از مقامات Binance Holdings به کیف پول‌های بایننس آمریکا، از جمله کیف پول‌های سخت‌افزاری و سیستم‌هایی مانند ابزارهای خدمات وب آمازون دسترسی نخواهند داشت. علاوه بر این، مقرر شده که بایننس آمریکا طی چند هفته آینده یک صورت مالی دقیق شامل هزینه‌های تجاری و هزینه‌های تخمینی را با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به اشتراک بگذارد.

این اقدام پس از آن صورت گرفت که قاضی امی برمن جکسون ازSEC و Binance.US درخواست کرد تا به توافقی دست پیدا کنند تا به واسطه آن دستور منع مسدود کردن دارایی‌های شرکت بایننس مستقر در آمریکا را تأیید کند. این صرافی گفت مسدود کردن دارایی‌ها به طور بالقوه به فعالیت‌های تجاری این شرکت در ایالات متحده پایان می‌دهد و دستور منع آن را «غیر ضروری» خواند.

در کمال تعجب، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده اولین اقدام را مطابق با حکم دادگاه در ۱۳ ژوئن انجام داد و نگرانی‌های خود را در رابطه با کنترل شعبه آمریکایی بایننس کاهش داد. شرط پیشنهادی و دستور رضایت مورد توافق هر دو طرف قرار گرفت و در انتظار تایید قاضی فدرال است.

با انتشار این خبر، وضعیت بازار کریپتو بهبود پیدا کرده و قیمت بیت کوین و اتریوم هر کدام ۵ درصد افزایش یافت و به ترتیب به ۲۶۷۰۰ و ۱۷۵۵ دلار رسید. BlackRock iShares احساسات مثبت ETF بیت کوین (صندوقی که در آن یک یا چند دارایی وجود دارد و اشخاص می‌توانند با خرید سهام آن صندوق در دارایی‌های مدنظر خود سرمایه‌گذاری کنند) را در میان تریدرها تقویت کرد و باعث بهبودی گسترده‌تر در بازار ارزهای دیجیتالی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا