اخبار بیت کویناخبار تحلیلی

بازگشت بیتکوین به ۲۶ هزار دلار و احساسات نزولی در بازار کریپتو

بیتکوین هفته جدید را با ۲۶ هزار دلار آغاز می‌کند

 

بیتکوین هفته جدید را با ۲۶ هزار دلار و همراه با افت ناشی از احساسات منفی پیرامون Evergrande آغاز کرده و در این سطح باقی مانده است. از دست دادن سطح قیمت ۲۶۵۲۰ دلار یک نقطه ضعف قابل توجه به حساب می‌آید. کاهش معاملات در بازارهای ایالات متحده نیز بر احتمال بهبود قیمت تأثیر منفی گذاشته است. بیایید نگاهی بیندازیم به آنچه در این هفته اهمیت دارد و در مورد انتظارات کارشناسان بازار بحث کنیم.

پیش‌بینی تحلیلگران متخصص از روند قیمت بیتکوین

پادشاه ارزهای دیجیتال همچنان در نزدیکی پایین‌ترین سطح دو هفته‌ای خود معامله می‌شود. تحلیلگر محبوب رمزارز٬ رکت کپیتال (Rekt Capital) پیشنهاد می‌کند که این موضوع می‌تواند تکرار رفتار قبلی قیمت بیتکوین باشد. این تحلیلگر که قبلاً پیش‌بینی مشابهی را انجام داده بود، دیدگاه خود را تکرار می‌کند. به گفته او، احتمالاً در حال حاضر در میانه‌ی تکرار دوره ۲۰۱۹ باشیم.

«بیتکوین ممکن است با پیروی از همان روند قیمت ۲۰۱۹ در این محدوده کلان کاهش قیمت بیشتری را تجربه کند.»

در چارتی که توسط مفسر محبوب کریپتو به اشتراک گذاشته شده ، تارگت بیتکوین ۲۰ هزار دلار انتخاب شده است. با این حال، این سناریو به معنای ضررهای هنگفت برای اکثر ارزهای دیجیتال است که در حال حاضر به پایین‌ترین حد خود نزدیک می‌شوند.

در چارت هفتگی این اتفاق زمانی شکل می‌گیرد که میانگین متحرک ساده ۲۱ هفته‌ای (SMA) از میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای صعودی عبور کند. این پدیده صلیب مرگ نامیده می شود چرا که در طول تاریخ منجر به زوال رمزارز موردنظر شده است.

در صورتی که بیتکوین بتواند بالاتر از سطح ۲۶۵۰۰ بسته شود، چشم‌انداز نزولی می‌تواند معکوس شود.

«کاهش اخیر قیمت و گسترش رو به بالا مانند سناریوی دستکاری به نظر می‌رسد. به زودی به ۲۷ هزار دلار خواهیم رسید.»

مفهوم Uptober برای کریپتو چیست؟

مفهوم Uptober از شدت روند صعودی بیتکوین در ماه اکتبر می‌آید.

تحلیلگر Poppe در این باره گفته است: «تصور من این است که فاصله زیادی با این اتفاق نداریم. ممکن است قراردادهای فیوچرز اتریوم ETF تایید شود و مفهوم Uptober احتمالاً طی ۱ تا ۲ هفته شروع خواهد شد.

احتمالاً شاهد این خواهیم بود که ابتدای ماه آینده از میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ هفته‌ای کل ارزش بازار کریپتوها فراتر خواهد رفت.»

بررسی روند قیمت بیتکوین از سال ۲۰۱۳ تاکنون در ماه‌های مختلف
بررسی روند قیمت بیتکوین از سال ۲۰۱۳ تاکنون در ماه‌های مختلف – منبع: CoinTurkNews

حرکات کلات در هفته گذشته منجر به نوسانات عمده در ارزهای دیجیتال نشد. این احتمال وجود دارد که تعطیلی دولت که از اول اکتبر آغاز می‌شود، تحرکی ایجاد کند. در طول مدت قرارداد سقف بدهی، ارزهای دیجیتال تحت فشار قابل توجهی قرار گرفتند و اگر همین نتیجه در این هفته رخ بدهد٬ سرمایه‌گذاران کریپتو راضی نخواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا