اخبار آلت کوین هااخبار اتریوم

بررسی تأثیر استیکینگ چین لینک V0.2 در آینده توکن Link

زنجیره لینک v0.2 چیست و چه تاثیری بر آینده قیمت توکن LINK دارد؟

 

پیش از این درباره اهمیت استیکنیگ در آینده توکن لینک (LINK)، به ویژه در مقالات ارزیابی اخیر بحث کرده‌ایم. در حالی که قیمت بیتکوین در تلاش است از ۳۸۲۰۰ دلار پیشی بگیرد ، تیم ChainLink خبرهای خوبی برایمان دارد.

زنجیره لینک v0.2 چیست؟

از امروز، یعنی ۲۸ نوامبر، آن دسته از کاربرانی که در زنجیره V0.1 فعلی استیک می‌کنند در یک مرحله عبور ۹ روزه به نسخه دوم منتقل می‌شوند. تا ۷ دسامبر، کسانی که شرایط لازم برای صلاحیت را داشته باشند، فرصتی برای استیک کردن توکن‌های لینک دارند. پس از آن دسترسی عمومی فعال می‌شود. استیکینگ چین لینک V0.2 نسخه گسترده‌ای از استخر سهام قبلی است.

استیکنیگ یک لایه امنیتی رمزارزی جدید را به شبکه چین لینک با ChainLink Economy 2.0 معرفی کرد که به عنوان نقطه عطفی در این صنعت معرفی شد.

فرآیند استیکنیگ به شرکت‌کنندگان اکوسیستم مانند اپراتورهای نود و اعضای جامعه اجازه می‌دهد تا از عملکرد اوراکل با توکن‌های لینک استیک‌شده پشتیبانی کنند. این نه تنها باعث افزایش امنیت می‌شود بلکه به کسانی که در فرایند استیکینگ شرکت می‌کند نیز پاداش می‌دهد.

علاوه بر این، با افزایش ظرفیت استخر سهام به ۴۵ میلیون نفر، ۸٪ از عرضه در گردش در گردش نخواهد بود و باعث کمبود عرضه در صرافی‌ها می‌شود. همه این عوامل می‌توانند بر عملکرد بلندمدت قیمت توکن لینک تأثیر بگذارند.

استخر سهام که دسامبر گذشته آغاز به کار کرد، کاستی‌های زیادی داشت. با بازخورد کامیونیتی چین لینک، تیم ChainLink در حال اجرای برخی از قابلیت‌های جدید با V0.2 است. این موضوع امیدوارکننده است زیرا با گسترش و تکامل استخر، مزایا و جذابیت توکن لینک چند برابر می‌شود. تغییرات اصلی به شرح زیر است:

  • مکانیسم جدید بدون اتصال٬ انعطاف‌پذیری بیشتری را برای کامیونیتی و اپراتورهای فعال در فرایند استیکنیگ نود ضمن حفظ طراحی ایمن و بدون نظارت فراهم می‌کند.
  • ضمانت امنیتی پیشرفته برای خدمات اوراکل که توسط استیکنیگ چین لینک از طریق کاهش سهام اپراتور نود تضمین می‌شود.
  • بهره‌مندی از یک معماری ماژولار برای پشتیبانی مکرر از پیشرفت‌ها و امکانات بعدی، از جمله گسترش استیکنیگ چین لینک به خدمات بیشتر.
  • مکانیسم پاداش فعال که به‌طور یکپارچه از منابع جدید پاداش خارجی مانند هزینه کاربر پشتیبانی می‌کند.
  • در راه‌اندازی استیکینگ V0.2 استخری با محدودیت ۴۵ میلیون توکن لینک شامل تخصیص ۴۰۸۷۵۰۰۰ توکن برای اعضای کامیونیتی خواهد بود و باقی آن به اپراتورهای نود ChainLink اختصاص می‌یابد. ذینفعان جامعه می‌توانند در طول دسترسی زودرس و دسترسی عمومی حداقل ۱ توکن و حداکثر ۱۵ هزار لینک را به دست بیاورند. به یاد داشته باشید که ورود به نسخه V0.2 در طی این مراحل به دلیل محدود بودن اندازه استخر تضمین نمی‌شود. اپراتورهای استیکینگ نود می‌توانند حداقل ۱۰۰۰ توکن لینک و حداکثر ۷۵ هزار توکن را به خود اختصاص دهند.
  • زنجیره لینک v0.2 امنیت شبکه را تقویت می‌کند.
  • بازخورد جامعه چین لینک امکانات و قابلیت‌های جدید را شکل می‌دهد.
  • اندازه استخر محدود بر مشارکت اپراتورهای استیکینگ تأثیر می‌گذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا