اخبار اتریوم

آپدیت چین لینک: راه‌اندازی استیکینگ نسخه 0.2 در اتریوم

شبکه چین لینک نسخه ارتقا یافته استیکینگ v0.2 را راه‌اندازی کرد.


چین لینک (Chainlink)، شبکه پیشتاز اوراکل، استیکینگ ارتقا یافته خود را در شبکه اتریوم با هدف افزایش امنیت و انعطاف‌پذیری اکوسیستم Chainlink راه‌اندازی کرده است.

سهامداران (Stakers) موجود اکنون می‌توانند توکن‌های LINK استیک شده و پاداش‌های انباشته‌شده خود را در مرحله نه روزه که در ۷ دسامبر به پایان می‌رسد، به نسخه 0.2 انتقال دهند. پس از این مرحله، مرحله دسترسی اولیه شروع می‌شود که تا ۱۱ دسامبر ادامه دارد و در آن هر کسی می‌تواند تا ۱۵هزار توکن LINK را استیک کند، مشروط بر اینکه ظرفیت استخر تکمیل نشده باشد.

با استیک کردن توکن‌های LINK، شرکت‌کنندگان این اکوسیستم، از جمله اپراتورهای نود و اعضای انجمن، به امنیت شبکه کمک می‌کنند و پاداش دریافت می‌کنند. توکن LINK در ماه گذشته بیش از ۳۰٪ افزایش قیمت داشته است.

چارت قیمت ماهانه چین لینک (LINK)
چارت قیمت ماهانه چین لینک (LINK) – منبع: CoinGecko

به گزارش پست بلاگی آن، پیشرفت‌های کلیدی در استیکینگ نسخه دوم در چین لینک شامل انعطاف‌پذیری بیشتر برای سهامداران از طریق مکانیزم unbonding، ضمانت‌های امنیتی بهبود یافته برای سرویس‌های اوراکل از طریق slashing، و معماری ماژولار برای فعال کردن پیشرفت‌های آینده است.

استخر جدید در ابتدا به ۴۵ میلیون توکن LINK محدود می‌شود. از این مجموع، ۴۰,۸۷۵,۰۰۰ LINK برای سهامداران جامعه اختصاص داده شده است و مابقی برای اپراتورهای نودهای چین لینک کنار گذاشته شده که در حال حاضر در حال ارائه خدمات به فیدهای داده هستند. سهامداران انجمن می توانند حداقل ۱ توکن لینک و حداکثر تا ۱۵هزار توکن لینک را استیک کنند. در همین حال، اپراتورهای نود این گزینه را دارند که تا ۷۵هزار توکن LINK را استیک کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا