اخبار آلت کوین هااخبار تحلیلی

پیش‌بینی قیمت پنکیک سوآپ (PancakeSwap)

ارز دیجیتال پنکیک سوآپ روند نزولی دارد اما عوامل اصلی بازار پیش‌بینی می‌کنند که توکن کیک روند صعودی به خود بگیرد.

 

ارز دیجیتال پنکیک سوآپ (PancakeSwap) در حال حاضر بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ و ۵۰ روزه (EMAs) در چارت روزانه قرار دارد. فروشندگان اخیرا بازار را در دست داشتند که منجر به بسته شدن کندل قرمز در روز سه‌شنبه و ادامه معاملات نزولی شد. قیمت در تلاش است تا سطوح بالاتری را حفظ کند و از مرحله اصلاح خارج شود، به طوری که ارقام ۲/۸۵ دلار و ۳ دلار به عنوان مناطق عرضه اخیر در کوتاه‌مدت شناسایی شده‌اند.

روند قیمت ارز دیجیتال پنکیک سوآپ
روند قیمت ارز دیجیتال پنکیک سوآپ – منبع: coinmarketcap

تحلیل روند بلندمدت پنکیک سوآپ

چشم‌انداز گسترده‌تر پنکیک سوآپ با کاهش عرضه توکن کیک تا ۳۰۰ میلیون دلار مثبت است و بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه کلیدی قرار دارد. این ارز دیجیتال در اکتبر ۲۰۲۳ صعودی شد و افزایش قابل توجهی را از ۱/۳۸ دلار در نوامبر به ۴ دلار در دسامبر ۲۰۲۳ تجربه کرد. علیرغم یک مرحله اصلاح کوتاه‌مدت، روند بلندمدت همچنان خوش‌بینانه است.

چشم‌انداز کوتاه‌مدت و پیش‌بینی قیمت پنکیک سوآپ

روند کوتاه‌مدت در حال حاضر قطعی نیست و خریداران کنترل را در سطوح پایین‌تر به دست می‌آورند. تثبیت قیمت در نزدیکی منطقه عرضه اخیر نشان می‌دهد که خریداران در تلاشند تا قیمت فعلی بازار (CMP) را حفظ کنند. اگر ارز دیجیتال پنکیک سوآپ از منطقه عرضه اخیر ۲/۸ دلار شکسته شود و به طور بالقوه به سطوح عرضه بالاتر ۳ و ۳/۵ دلار برسد، احتمالا حرکت صعودی رخ می‌دهد.

پیش‌بینی قیمت پنکیک سوآپ

روند قیمت جفت ارز CAKE/USDT
روند قیمت جفت ارز CAKE/USDT – منبع: TradingView

فوریه ۲۰۲۴: سناریوی صعودی، شکست ۲/۸ دلاری را پیش‌بینی می‌کند که سطح عرضه بالاتر ۳ و ۳/۵ دلار را می‌سازد. در مقابل، چشم‌انداز نزولی انتظار کاهش به منطقه تقاضای قبلی ۲/۳۵ دلار را دارد.

۲۰۲۴: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که قیمت بالقوه ۴/۴۸ دلار تا پایان سال ۲۰۲۴ و با دیدگاه کمتر خوش‌بینانه ۳/۶۶ دلار است.

۲۰۲۵: توکن کیک (CAKE) ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۵ به ۶/۶۷ دلار برسد که نشان‌دهنده پتانسیل صعودی ۱۴۸/۵۸٪ است. از طرف دیگر، یک دیدگاه بدبینانه قیمت ۴/۸۸ دلار را تا پایان سال مالی ۲۰۲۵ پیشنهاد می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا