اخبار بیت کویناخبار تحلیلی

تریدر معروف بیت کوین هشدار می‌دهد: مراقب پیش‌بینی‌های قیمت بیتکوین باشید!

پیش‌بینی تریدر و تحلیلگر معروف از بیتکوین ۱۵۷۵۱۲ دلاری تا سال ۲۰۲۵

 

یکی از تریدرهای معروف دنیای کریپتو که پیش‌بینی‌های دقیقی از روند بازار ارائه می‌داد، به گاوهای بیت کوین (BTC) هشدار می‌دهد که با تارگت قیمت عجیب و غریب در بازار فعلی سرمایه‌گذاری نکنند.

این تریدر و تحلیلگر رمزارز، با نام مستعار Dave the Wave به ۱۳۹هزار فالوور خود در توییتر می‌گوید که تعداد زیادی از افراد اهداف قیمت خود را روی بیتکوین به‌گونه‌ای قرار می‌دهند که از سطح مقاومت مورب مستقیم پیروی می‌کند و تا حدودی به قیمت شش رقمی منتهی می‌شود.

این تریدر در عوض از منحنی‌های رشد لگاریتمی (LGCs) برای ترسیم مسیر بالقوه بیتکوین استفاده می‌کند، که نوسانات کاهش‌یافته و افزایش‌های کوچک‌تر و اصلاحاتی را در طول زمان به تصویر می‌کشد که کمتر چشم‌گیر هستند.

پیش‌بینی قیمت بیتکوین
منبع: حساب توییتر Dave the Wave

منحنی‌های رشد لگاریتمی برای تخمین بالا و پایین‌های بلندمدت بیت کوین طراحی شده است و در عین حال نوسانات کوتاه‌مدت را نادیده می‌گیرد.

این تحلیلگر می‌گوید: «مراقب نمودارهای بیتکوین با خطوط مستقیم، کانال‌ها و خطوط موازی‌ بلندمدت و پیش‌بینی‌شده‌ای باشید که برای اهداف قیمتی در دوره صعودی بعدی افزایش پیدا می‌کنند.»

پیش‌بینی قیمت بیتکوین
منبع: حساب توییتر Dave the Wave

تریدر Dave the Wave اخیراً گفته است که به احتمال زیاد باید منتظر کف قیمت بیتکوین باشیم و سؤالی که مطرح می‌شود این است که قیمت بیتکوین تا چه اندازه می‌تواند بالا برود.

این تریدر یک چارت احتمالی ارائه کرد که قیمت بیت کوین ۱۵۷۵۱۲ دلاری را تا سال ۲۰۲۵ پیش‌بینی می‌کند.

پیش‌بینی قیمت بیتکوین
منبع: حساب توییتر Dave the Wave

در زمان نگارش این خبر، بیتکوین ۲۹۸۴۳ دلار معامله می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا