اخبار آلت کوین هااخبار بیت کویناخبار تحلیلی

نوسان قیمت ارزهای دیجیتال در ماه مارس به پیروی از بیتکوین

ماه پر از نوسان مارس برای بیتکوین، الگورند و گیت توکن

 

ماه مارس، با نوسانات باورنکردنی‌ در قیمت ارزهای دیجیتال همراه بود. با پایان یافتن هفتۀ اول، بیتکوین افزایش قابل توجهی یافت و بالاترین رکورد خود (ATH) را در سال ۲۰۲۱ ثبت کرد. در روزهای بعد، سطوح ATH به طور متوالی بالا رفت و قیمت آن به بالای ۷۳۵۰۰ دلار رسید. سپس، قیمت آن کاهش یافت و به حرکات نوسانی خود ادامه داد. در ماه آپریل، عملکرد دو آلتکوین که به زودی دربارۀ آنها صحبت خواهیم کرد، به احتمال قوی از BTC پیشی خواهد گرفت. 

پیش‌بینی رشد قیمت الگورند (ALGO) 

اگر بخواهیم به طور خلاصه دربارۀ الگورند صحبت کنیم، یک پلتفرم غیرمتمرکز، ایمن و مقیاس‌پذیر است که برای قراردادهای هوشمند در نظر گرفته شده است. این پروتکل، گونه‌ای از PoS (الگوریتم اثبات سهام) را به کار می‌گیرد که به آن PPoS یا الگوریتم اثبات سهام خالص نیز می‌گویند. همچنین، به ایجاد اجماع برای تولید بلوک کمک می‌کند و در عین حال، تضمین‌کننده امنیت شبکه است. 

در طول سال، قیمت الگورند ۱۷٪ افزایش یافته است. اگرچه در ماه‌های اولیه، رشد آن کمتر از کوین‌های دیگر بود اما ممکن است در آینده، تغییراتی در قیمت آن رخ دهد. با بررسی خطوط EMA، یک صلیب طلایی در نمودار قیمتی چهارساعته مشاهده شد. 

صلیب طلایی در نمودار چهارساعته الگورند (ALGO)
صلیب طلایی در نمودار چهارساعته الگورند (ALGO) – منبع: TradingView

به طور کلی، تشکیل صلیب طلایی، به عنوان یک رویداد مثبت به شمار می‌رود و به این معناست که یک دارایی می‌تواند از روند نزولی خارج شود و رشد کند. همچنین، می‌توان آن را به‌عنوان شاخصی برای رشد احتمالی در بازه زمانی بلندمدت در نظر گرفت. 

اگر روند صعودی ادامه یابد، الگو ممکن است از مقاومت قبلی خود در سطح ۰/۳۲ دلار عبور کند. در صورت شکست سطح مقاومت احتمال دارد که در ماه آپریل، الگورند برای عبور از سطح مقاومت بعدی خود یعنی ۰/۴۱ دلار پیش رود. 

آیا قیمت گیت توکن (GT) افزایش پیدا می‌کند؟

گیت توکن، بعنوان توکن اصلی Gate.io شناخته می‌شود. کاربران می‌توانند از آن برای فعال کردن بسیاری از عملکردها و خدمات در مبادله استفاده کنند. 

بالاترین رکورد (ATH) گیت توکن، در ۲۱ می ۲۰۲۱ ثبت شده است و در حال حاضر قیمت آن، تنها ۲۲/۱۹٪ کمتر می‌باشد. این کوین در ماه گذشته، ۹۸/۱۰٪ ارزش داشت و برای اولین بار، در ۱۰ می ۲۰۲۱، قیمت آن از مرز ۱۰ دلار گذشت.

روند صعودی در نمودار قیمت چهارساعته گیت توکن (GT)
روند صعودی در نمودار قیمت چهارساعته گیت توکن (GT) – منبع: TradingView

نمودار قیمت چهارساعته، روندی صعودی را برای GT نشان می‌دهد. بنظر می‌رسد که خطوط EMA در دوره‌های ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه، در یک روند صعودی باشند. 

اگر کندل‌ها نشان دهند که قیمت‌ها بطور مستمر بالای EMA-20 هستند، می‌توان روند صعودی را تأیید کرد. الگوی تغییرات کمینه‌‌ها و بیشینه‌ها را نیز می‌‌توان به‌عنوان یک روند صعودی تفسیر کرد. 

در صورت ادامه این روند گیت کوین ممکن است دوباره از بالاترین حد مقاومت خود، یعنی ۱۲/۸۳ دلار (در ماه آپریل) عبور کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا