اخبار بیت کوین

۵ درصد از سود سهام ETF اسپات VANECK به دولوپرهای Bitcoin Core می‌رسد

شرکت VanEck پنج درصد از سرمایه خود را بعد از تایید اسپات ETF بیت کوین در اختیار دولوپرهای Bitcoin Core قرار می‌دهد.


شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری VANECK تعهد می‌دهد که در صورت تایید اسپات ETF بیت کوین توسط SEC، پنج درصد از سود صندوق سرمایه‌گذاری خود را طی یک دهه برای توسعه دهندگان Bitcoin Core اختصاص دهد. 

این شرکت قبلاً یه کمک اولیه ۱۰ هزار دلاری به Brink داشت. Brink یک سازمان غیرانتفاعی مستقل است و از توسعه شبکه منبع باز بیت کوین پشتیبانی می‌کند. این ابتکار عمل VanEck به پرورش و تقویت زیرساخت‌های بیت کوین کمک می‌کند و به توسعه دهندگانی که در بهبود و نگهداری مداوم پروتکل Bitcoin Core نقش داشتند پشتیبانی خوبی ارائه می‌دهد.

VanEck اکنون انگیزه بیشتری دارد تا در توسعه بیت کوین مشارکت داشته باشد زیرا شبکه و دارایی این شرکت قوی‌تر می‌شود. تعهد این شرکت به حمایت از توسعه دهندگان Bitcoin Core نشان دهنده یک چشم انداز بلند مدت برای افزایش طول عمر بیت کوین است. 

توسعه دهندگان Bitcoin Core نقش مهمی در توسعه شبکه منبع باز پروتکل دارند و کمک می‌کند که این شرکت نسبت به فناوری و تعهدات جدید انعطاف بیشتری داشته باشد. 

از طرفی جامعه بیت کوین از این حرکت شرکت VanEck حمایت می‌کند زیرا کمک می‌کند که بیت کوین بیشتر از قبل به رسمیت شناخته شود. این اقدام شرکت VanEck نشان می‌دهد که شرکت‌های نهادی اهمیت سرمایه‌گذاری در بیت کوین را درک کرده‌اند و می‌دانند که این سرمایه‌گذاری‌ها روی پایداری و رشد بیت کوین تاثیر می‌گذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا