اخبار آلت کوین ها

برتری NuggetRush نسبت به ترون و ریپل

ارز دیجیتال NuggetRush: پروژه ارائه بازی برای کسب درآمد (P2E)

 

در حالی که ترون و ریپل امتیازات خاص خود را در بازار کریپتو دارند، مردم اکنون ارزهای دیجیتال چندمنظوره با ویژگی‌های متمایز را ترجیح می‌دهند. ارز دیجیتال NuggetRush در پیش فروش در حال انجام خود بیش از ۸۷۰ هزار دلار جمع آوری کرده است.

ارز دیجیتال NuggetRush با نماد NUGX یک پروژه کریپتو جدید است که به سرمایه‌گذاران بازی و سرگرمی ارائه می‌دهد. این پروژه به کاربران اجازه می‌دهد تا بازی کنند، در آن پیشرفت کنند و از آن درآمد واقعی کسب کنند. برخلاف ترون و ریپل، ارز دیجیتال NuggetRush یک مفهوم منحصر به فرد ارائه می‌دهد که آن را در بازار ارزهای دیجیتال متمایز می‌کند. همچنین از ماینرها در کشورهای در حال توسعه پشتیبانی می‌کند، به این معنی که بازیکنان آن در جهت یک هدف خوب مشارکت می‌کنند.

NuggetRush در مقابل ترون

NuggetRush یک ارز دیجیتال جدیدتر است، در حالی که TRON مدت طولانی‌تری در بازار کریپتو وجود داشته است. ارز دیجیتال NuggetRush می‌تواند انتخاب خوبی برای مبتدیانی باشد که می‌خواهند از طریق یک بازی P2E جوایز واقعی کسب کنند. ترون بیشتر بر روی اشتراک‌گذاری محتوا به صورت آنلاین، مانند ویدیو و موسیقی، با استفاده از تکنولوژی بلاکچین متمرکز است. در سال ۲۰۲۳، قیمت ریپل تقریبا دو برابر شد.

پروژه NuggetRush رویکرد جدیدی دارد که بازی را با امکانات کریپتو ترکیب می‌کند. با این حال، ترون برای تراکنش‌های سریع و کارآمد خود شناخته شده است. NuggetRush رویکرد متفاوتی دارد و بر تعامل در دنیای بازی خود تمرکز دارد. در حالی که ترون تبادل محتوای دیجیتال را تسهیل می‌کند، NuggetRush تجربه جذاب‌تری را برای کاربران خود ایجاد می کند. NuggetRush همچنین تاثیرات اجتماعی نیز دارد، زیرا برخی از درآمدهای بازی از اهداف اجتماعی خاصی پشتیبانی می‌کنند.

NuggetRush در مقابل ریپل

NuggetRush و ریپل تجربیات و اهداف متفاوتی را در دنیای کریپتو ارائه می‌دهند. NuggetRush دارای مدل P2E و سهام NFT است در حالی که قصد دارد سرگرمی بازی و کسب ارز دیجیتال را ترکیب کند. بازیکنان می‌توانند در یک زمین اختصاص داده شده، طلا استخراج کنند.

از سوی دیگر، ریپل نقش مهمی در امکان تراکنش‌های سریع و مقرون به صرفه دارد. ریپل با استفاده از XRP Ledger کارایی انتقال پول بین‌المللی را افزایش می‌دهد.

اگر به پرو‌ژه و ارز دیجیتال NuggetRush علاقمند شدید، از وبسایت پیش فروش آن دیدن کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا