اخبار بین الملل

مدیر ارشد فناوری Tether انکار کرد که از پلتفرم ورشکسته سلسیوس وام گرفته است

پلتفرم سلسیوس، یک شرکت‌ وام و استقراض ارز دیجیتال است و گفته می‌شود Tether، شرکت پشتیبان تتر (USDT)، از سلسیوس وام گرفته است. مدیر ارشد فناوری تتر اظهار داشت که در گزارش ورشکستگی پلتفرم سلسیوس (Celsius)، بازرس دادگاه، به نام Shoba Pillay، یا اشتباه تایپی دارد و یا اطلاعات نادرستی از وضعیت موجود می‌دهد.

این توییت در پاسخ به گزارش بررسی ورشکستگی پلتفرم سلسیوس منتشر شد، که ظاهراً به اشتباه نشان می‌دهد که تتر در کنار شرکت‌هایی مانند Three Arrows Capital که ۷۵ میلیون دلار از شرکت وام گرفته‌اند، جزو دریاف‌کنندگان وام بوده است. طبق گزارش بازرس که در ۳۱ام ژانویه منتشر شد، در صفحه ۱۸۳ این گزارش ذکر شده که «وام‌های سلسیوس به تتر دو برابر سقف اعتبار آن بود».

این گزارش خاطرنشان می‌کند که افشاگری تتر در نهایت به بیش از ۲ میلیارد دلار افزایش یافت. 

آردوینو با انکار هرگونه افشاگری مرتبط با پلتفرم سلسیوس، ادعا کرد که بازرس این پرونده، شوبا پیلای، کلمات را در گزارش تغییر داده جملات را به ضرر این شرکت در گزارش تغییر داده است.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، ظاهراً پلتفرم سلسیوس در سال ۲۰۲۱ یک میلیارد دلار بیت کوین از تتر وام گرفته است. الکس ماشینسکی بنیانگذار پلتفرم سلسیوس اظهار داشت که این شرکت بین ۵ تا ۶ درصد نرخ بهره پرداخت می‌کند. در ژوئن ۲۰۲۲ تتر اعلام کرد که وام ۹۰۰ میلیون دلاری را که حدود یک ماه پس از توقف برداشت‌های سلسیوس دریافت شد، منحل کرده است.

طبق آخرین گزارش بازرس، مبلغ وام بسیار بیشتر از یک میلیارد دلار بوده است. بازرس شوبر نوشت: «پلتفرم سلسیوس ۱/۸۲۳ میلیارد دلار استیبل‌کوین USDT را از تتر وام گرفته بود و ۲/۶۱۲ میلیارد دلار از دارایی‌های تحت مدیریت خود را به عنوان وثیقه قرار داده بود.

جدا از ارائه وام‌های هنگفت به پلتفرم سلسیوس، تتر به عنوان یک سرمایه‌گذار اولیه این شرکت ورشکسته شناخته می‌شود. در سال ۲۰۲۰، پلتفرم سلسیوس ۱۰ میلیون دلار افزایش حقوق صاحبان سهام را از تتر تضمین کرد و Mashinsky این موضوع را به عنوان حمایت مهم این شرکت عنوان کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا