اخبار بین الملل

پذیرش توکن دیجیتال در بانک تایلندی Kasikornbank

گسترش پذیرش دارایی‌های دیجیتال در تایلند برای سرمایه‌گذاری


بانک Kasikornbank در تایلند در حال توسعه یک اکوسیستم ارز دیجیتال است تا به شرکت‌ها کمک کند تا سرمایه خود را با اطمینان از طریق فروش توکن افزایش دهند. رئیس بانک، Pipit Aneaknithi، معتقد است که فروش توکن نسبت به وام یا فروش سهام مقرون به صرفه‌تر است.

این اظهارات پیپیت اندکی پس از آن بود که بانک او صرافی دارایی دیجیتال Satang Corp را به مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار در اکتبر خریداری کرد. پذیرش دارایی‌های دیجیتال در تایلند در حال گسترش است و نخست وزیر آن Srettha Thavisin پیشنهاد استفاده از بلاکچین را برای توزیع ۱۴ میلیارد دلار سرمایه و یک دستورالعمل جدید که به نفع عرضه توکن‌ها است، ارائه کرد.

موضع فروش توکن بانک Kasikornbank با ایالات متحده در تضاد است

به گفته پیپیت: «ما به برخی از مشتریان توصیه می‌کنیم که توکن‌هایی را برای جمع‌آوری سرمایه صادر کنند. ما در مورد توسعه یک اکوسیستم دارایی دیجیتال که در مقایسه با پلتفرم‌های سنتی موجود بسیار مقرون به صرفه باشد، جدی هستیم.»

شرکت Grammy Entertainment، یک شرکت در بانکوک، و Broadcast Television تایلندی از طریق دوره عرضه توکن برای تامین مالی یک فیلم، ۷/۶ میلیون دلار جمع آوری کردند. پروژه‌های دیگری که به دنبال بهره‌گیری از قوانین ارزهای دیجیتال در تایلند هستند، شامل برنامه‌های میلیاردر سارات راتانوادی برای راه‌اندازی یک صرافی ارز دیجیتال از طریق مشارکت شرکت توسعه انرژی خلیج فارس او با بایننس است.

علیرغم اشتیاق آنها، پیپیت گفت که بانک برای توسعه توکن‌های دیجیتال، در زمان مناسب و محتاطانه عمل خواهد کرد. موضع آنها در تضاد با احساسات تندتر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در مورد قانونی بودن عرضه توکن‌های دیجیتال است.

با این حال، چندین بانک با احتیاط خدمات خود را در این زمینه گسترش می‌دهند تا فناوری بلاکچین را برای انتقال کارآمد دارایی‌ها به کار گیرند. به عنوان مثال، JPMorgan به مشتریان منتخب اجازه می‌دهد تا تراکنش‌های خود را در شبکه JPM Coin خود به صورت ۲۴ ساعته انجام دهند. سایر بانک‌ها، از جمله مورگان استنلی، سیتی گروپ و سوسیته جنرال، در حال ایجاد زیرساخت‌هایی هستند تا امکان تسویه سریع دارایی‌های توکنیزه را فراهم کنند.

بانک Kasikornbank چگونه عرضه توکن‌های دیجیتال را پردازش می‌کند؟

یکی از نکات مهم در مورد عرضه توکن‌های دیجیتال می‌تواند نحوه تسویه معاملات باشد. بخش بلاکچین بانک Kasikornbank می‌تواند تراکنش‌های مشتری را تسویه کند، در حالی که بخش نگهداری آن می‌تواند توکن‌هایی را برای خریدار و فروشنده نگه دارد.

چالش دیگر می‌تواند نوع شرکت‌هایی باشد که می‌توانند توکن ارائه دهند. کسانی که در عرضه توکن‌ها شرکت می‌کنند ممکن است نیاز به بررسی‌هایی در امور ضد پولشویی و احراز هویت مشتری خود داشته باشند.

تایلند به رقبای آسیایی خود یعنی هنگ کنگ، ژاپن و سنگاپور و همچنین اتحادیه اروپا می‌پیوندد که برای افزایش پذیرش جریان دارایی‌های دیجیتال تلاش می‌کنند. بانک سیگنوم در سنگاپور اخیراً یک سیستم کارگزاری و نگهداری از توکن‌های دیجیتال را راه‌اندازی کرده است، در حالی که رژیم هنگ کنگ قرار است برای پذیرش توکن‌سازی بیشتر گسترش یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا