اخبار آلت کوین هااخبار تحلیلی

آیا استیبل کوین ریپل پرطرفدار خواهد بود؟

استیبل کوین ریپل و افزایش قیمت توکن XRP

 

در پی اعلام خبر استیبل کوین ریپل، XRP شاهد افزایش چشمگیر قیمت بود. این موضوع در حالی رخ داد که Borroe Finance با پتانسیل رشد به خط پایان پیش‌فروش نزدیک می‌شود و لایت کوین به عنوان کوین برتر برای سال ۲۰۲۴ انتخاب می‌شود.

پس از اینکه ریپل اعلام کرد اولین استیبل کوین خود را صادر می‌کند، قیمت XRP افزایش یافت. Borroe Finance نیز در حالی که به پایان پیش فروش عمومی خود نزدیک شده بود، ۲۵ درصد افزایش یافت. لایت کوین نیز (LTC) در فصل شکوفایی آلتکوین‌ها پیشرو بود. بر اساس این تحولات، کارشناسان XRP، Borroe Finance و لایت کوین را به عنوان ارزهای دیجیتال پیشرو برای خرید در سال ۲۰۲۴ بررسی کردند.

استیبل کوین ریپل و افزایش قیمت توکن XRP 

در ۴ آوریل، شرکت پرداخت ریپل واقع در سانفرانسیسکو برنامه‌های خود را برای اولین استیبل کوین دلاری خود در XRP Ledger اعلام کرد. این اعلامیه موجی از شوک در بازار کریپتو ایجاد کرد و بیشترین تأثیر را روی توکن بومی ریپل، یعنی XRP گذاشت. XRP افزایش قیمت تا ۹ درصد از ارزش اولیه خود را ثبت کرد.

ریپل اعلام کرد که استیبل کوین جدید در بلاکچین اتریوم قابل دسترسی خواهد بود. این خبر در بحبوحه نبرد حقوقی مداوم ریپل با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیرغم کسب پیروزی در ژوئن ۲۰۲۳ در مورد وضعیت کالایی XRP منتشر شده است. در پاسخ به توسعه اخیر، براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل لبز، اظهار داشت که راه‌اندازی استیبل کوین ریپل از پیش تعیین‌شده بود.

در حالی که چشم‌انداز XRP در بازه‌های زمانی پایین‌تر دلگرم‌کننده به نظر می‌رسد، ریپل در بازه‌های زمانی بالاتر با موفقیت مواجه شد. همانطور که گزارش شده است، XRP از ۰/۶۳ دلار به ۰/۵۹ دلار بین ۳۰ مارس تا ۴ آوریل ۶/۳٪ کاهش یافته است. با این حال، چندین پیش‌بینی حاکی از بازگشت قیمت ریپل است، و برخی پیش‌بینی‌های احتمالی از ریپل ۱ دلاری خبر می‌دهند که در این صورت نسبت به قیمت فعلی ریپل یک افزایش ۶۹/۴ درصدی اتفاق می‌افتد.

Borroe Finance برای جهش قیمت آماده می‌شود

پویایی اخیر بازار کریپتو نشان می‌دهد که Borroe Finance برای یک تغییر سهموی قیمت به سمت بالا آماده است. بنا بر گزارش‌ها، Borroe Finance با رشد قابل توجهی در بازه‌های زمانی گذشته، در آستانه جهش دیگری است که این بار بسیار بالاتر است. با این حال، انتظار می‌رود منطقه هدف اول ۲۵ درصد افزایش نسبت به قیمت فعلی خود داشته باشد.

Borroe Finance اولین بازار NFT تخفیف دار با پشتیبانی هوش مصنوعی است که در آن درآمدهای آتی با جریان نقدی معامله می‌شود. 

Borroe Finance از ۰/۰۱ دلار به ۰/۰۲ دلار، با یک افزایش ۱۰۰ درصدی، بین مرحله بتا و پنجمین مرحله پیش‌فروش، جهش کرد. در حال حاضر، Borroe Finance برای افزایش ۲۵ درصدی بعدی به قیمت ۰/۰۲۵ دلار قبل از فهرست DEX آماده شده است. کارشناسان بر این باورند که Boroe Finance پس از شروع به کار در بورس، شاهد صعود به سقف‌های بالاتری خواهد بود.

تسلط لایت کوین بر صحنه ارزهای دیجیتال 

لایت کوین اخیراً عملکرد قیمتی قابل توجهی را به نمایش گذاشته و همین موضوع آن را از بقیه آلتکوین‌های موجود در بازار متمایز می‌کند. علاوه بر قیمت LTC، حجم معاملات لایت کوین نیز طی ماه گذشته یک افزایش موازی را ثبت کرده است. همچنین، کیف پول‌های غیرفعال که مقدار قابل توجهی لایت کوین را در خود جای می‌دهند، با ظهور فصل آلت‌کوین‌ها دوباره فعال می‌شوند.

در ۴ آوریل، یک تحلیلگر ناشناس دیدگاه خود را در مورد پویایی لایت کوین و انتظارات از LTC در روزها یا هفته‌های آینده به اشتراک گذاشت. آنها به سقف قیمتی چشمگیر در ۱۱۸ دلار اشاره کردند که باید مراقب آن بود و بیان کردند که شکستن LTC از این منطقه، قیمت را برای حرکت رو به رشد بیشتر آماده می‌کند. به موازات آن، کف قیمت ۹۳/۴۶ دلار به همان اندازه مهم است که سقوط به زیر این سطح می‌تواند لایت‌کوین را به سقوط بکشاند.

در همین حال، لایت کوین ۴/۵ درصد از ۹۴/۱۱ دلار در ۲۹ مارس به ۹۸/۳۸ دلار در ۴ آوریل رسیده است. رسیدن به ۱۱۸ دلار از قیمت فعلی لایت کوین به معنای افزایش ۱۹/۹ درصدی در ارزش لایت کوین است. از سوی دیگر، سقوط به ۹۳/۴۶ دلار نشان‌دهنده کاهش ۵ درصدی است.



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا