اخبار آلت کوین ها

کاهش نرخ سوزاندن توکن SHIB تا ۸۳ درصد

کاهش شدید نرخ سوزاندن توکن SHIB پیامدهایی به همراه داشته و توکنومیک آن را تغییر می‌دهد.

 

نرخ سوزاندن (Burn Rate) هفتگی توکن SHIB به پایین‌ترین حد خود در چند ماه گذشته رسیده و علت خاص این سقوط ناشناخته مانده است. به نظر می رسد جامعه SHIB بر گسترش موارد استفاده از این توکن تمرکز کرده است.

این کاهش قابل توجه در نرخ سوزاندن ارز دیجیتال شیبا اینو، سؤالاتی را در مورد آینده استراتژی توکنومیک SHIB و تأثیر بالقوه آن بر قیمت این توکن برمی‌انگیزد.

طبق داده‌های Shibburn، تنها ۴۹۶۹۱۱۲۲ توکن SHIB در ۲۶ تراکنش طی هفت روز گذشته سوزانده شده است و مبلغ آن تنها ۴۱۷/۴۱ دلار است. این موضوع نشان‌دهنده کاهش ۸۳ درصدی نرخ سوزاندن هفتگی در ارز دیجیتال شیبا اینو است.

در ۲۴ ساعت گذشته، این نرخ حتی سقوط بیشتری داشته و تنها ۵۲۸۹۲ توکن SHIB در چهار تراکنش سوزانده شده که معادل ۰/۴۴ دلار است. این امر نشان‌دهنده کاهش ۹۹/۲۱ درصدی در میزان توکن‌سوزی روزانه است.

حساب توییتر رسمی این وبسایت در یک پست اعلام کرد: «در ۷ روز گذشته، در مجموع ۴۹۶۹۱۱۲۲ توکن SHIB سوزانده شده و ۲۶ تراکنش انجام شده است.»

دلایل این کاهش شدید همچنان نامشخص است و لزوماً نشان‌دهنده کاهش علاقه به سوزاندن SHIB نیست. با این حال، تحولات اخیر نشان می دهد که ممکن است عواملی در پس صحنه آن نقش داشته باشند.

 آیا تنش داخلی وجود دارد؟

گزارش‌ها نشان می‌دهند که رابطه تیره‌ای بین Shibburn، پلتفرمی که سوزاندن توکن‌های SHIB را ردیابی می‌کند، و تیم Shiba Inu وجود دارد. در حالی که میزان این اختلاف و تأثیر آن بر نرخ سوزاندن ناشناخته مانده است، این عامل همچنان ارزش بررسی دارد.

 به نظر می‌رسد بحث‌های پیرامون نرخ سوزاندن در جامعه شیبا اینو در حال کمرنگ شدن است. تمرکز جامعه اکنون بیشتر به سمت گسترش موارد استفاده برای Shiba Inu و Shibarium Layer 2 است، با این امید که افزایش کاربرد آن باعث افزایش قیمت توکن SHIB شود. 

با توجه به مقدار در گردش بالای ارز دیجیتال شیبا اینو (۵۸۹/۳۵ تریلیون SHIB)، حتی اگر تعداد بالایی از توکن‌ها سوزانده شوند باز هم تاثیر زیادی در قیمت SHIB نخواهد داشت. بنابراین، به نظر می‌رسد که جامعه افزایش قیمت مبتنی بر تقاضا را به جای تکیه به سوزاندن توکن‌ها در اولویت قرار داده است.

آیا این تغییر استراتژیک است؟

از آنجایی که به نظر می‌رسد جامعه افزایش قیمت بر اساس تقاضا را در اولویت قرار داده است، کاهش نرخ سوزاندن SHIB ممکن است یک تغییر استراتژیک باشد و دلیلی برای نگرانی وجود نداشته باشد.

در حالی که تنش بین Shibburn و تیم Shiba Inu گزارش شده است، ماهیت و میزان دقیق اختلاف نظر آنها و نحوه تأثیر مستقیم آن بر نرخ سوزاندن مبهم است و این اختلافات تایید نشده‌اند.

چرا کاهش در نرخ سوزاندن شیبا اینو مهم است؟

کاهش قابل توجه نرخ سوزاندن Shiba Inu، تغییرات بالقوه‌ای را در استراتژی توکنومیک و تمرکز جامعه آن نشان می‌دهد. جامعه آن از بحث‌های مربوط به نرخ سوزاندن دور شده و به سمت افزایش سودمندی و موارد استفاده این توکن رفته است. 

این روند فقط برای جامعه شیبا اینو نیست بلکه جوامع دیگر کریپتو نیز به همین سمت و سو رفته‌اند و این نشان می‌دهد که ایجاد ارزش ناشی از توسعه موارد استفاده توکن‌ها برای اعضای جوامع بسیار مهم‌تر است تا صرفاً بالا بردن قیمت یک توکن با استفاده از مکانیزم سوزاندن.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا