اخبار آلت کوین هااخبار تحلیلی

نسخه جدید نود شبکه کاردانو منتشر شد: تحلیل قیمت کاردانو (ADA)

تیم توسعه شبکه کاردانو نسخه ۸.۱.۱ نرم‌افزار نود (Node) خود را منتشر کرد.

 

تحلیل قیمت کاردانو به دنبال انتشار نسخه جدید نود شبکه: این نسخه بر رفع مشکلات مربوط به P2P/DNS تمرکز دارد و عملکرد نودها را به‌ویژه در بازه‌های زمانی (ایپاک) افزایش می‌دهد.

انتشار نسخه ۸.۱.۱ از این جهت اهمیت دارد که نشان‌دهنده تعهد کاردانو به اصلاح زیرساخت‌های شبکه خود و ارائه تجربه‌ای راحت برای کاربران است. این نسخه تحت آزمایشات کامل قرار گرفته و اکنون برای استقرار در شبکه به صورت ثابت در نظر گرفته شده است.

پرداختن به مسائل P2P/DNS از جهت اطمینان از اتصال قوی شبکه و ارتباط موثر بین گره‌ها (نودها) بسیار مهم است. بهبود عملکرد گره در بازه‌های زمانی به انتقال نرم‌تر در بلاک چین کاردانو کمک می‌کند.

نسخه جدید نود شبکه کاردانو، با توزیع یکنواخت محاسبات در بازه‌های زمانی (ایپاک) نحوه عملکرد این شبکه را تقویت کرده است. هدف از این آپدیت، تسهیل انتقال بین ایپاک‌های مختلف بدون ایجاد وقفه و یا تاخیر برای کاربران است.

ریک مک کراکن (Rick McCracken)، یکی از اعضای انجمن کاردانو خاطرنشان کرد که نسخه جدید نودهای این شبکه برخی از مشکلات مربوط به ارتباط همتا به همتا (P2P) و DNS را برطرف می‌کند. 

تحلیل تکنیکال کاردانو (ADA) 

تأثیر تلاش‌های مرتبط با توسعه کاردانو را می توان در افزایش فعالیت در شبکه Cardano مشاهده کرد. در پی انتشار این نسخه، پلتفرم تحلیلی Sentiment افزایش قابل‌توجهی را در فعالیت‌های شبکه گزارش داده است.

هم‌زمان با توسعه شبکه، قیمت کاردانو (ADA) نیز افزایش پیدا کرده است. 

شاخص‌های بازار یک روند صعودی بالقوه را برای این رمزارز پیش‌بینی کرده‌اند و سرمایه‌گذاران بازار کاردانو را زیر نظر گرفته‌اند. بدیهیست که این سیگنال مثبت، همراه با انتشار نسخه جدید نود شبکه کاردانو، در کنار عوامل دیگر، می‌تواند به طور مثبت بر مسیر قیمت ADA تأثیر بگذارد.

 تحلیلگران بازار رمزارزها بر این باورند که هنوز تا رسیدن به کف قیمت کاردانو زمان باقی مانده و اصلاح قیمت احتمالا تا پایان سال ۲۰۲۳ ادامه پیدا می‌کند.

بر اساس تحلیل‌های کوئن، زمانی که جفت‌ارز کاردانو به بیت کوین (ADA/BTC) به رقم ۰/۰۰۰۰۰۴ بیت کوین (چیزی حدود ۰/۱۱ دلار معادل قیمت فعلی بیت کوین) برسد، می‌توان گفت قیمت کاردانو به کف رسیده است.

بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، این توکن اکنون با قیمت ۰/۲۷ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده افزایش ۷ درصدی در زمان انتشار این خبر است.

در حالی که نوسان قیمت کاردانو ادامه دارد، معیارهای مختلف خبر از احساسات صعودی برای کاردانو می‌دهند. شاخص قدرت نسبی (RSI) برای این رمزارز وارد قلمرو فروش بیش از حد شده است که نشان‌دهنده بازگشت احتمالی قیمت است. 

نسبت MVRV (یکی از معیارهای ارزش‌گذاری بازار) نیز اندکی افزایش یافته است. جالب است که بدانید تراکنش‌های نهنگ کاردانو نیز افزایش یافته است که نشان از افزایش علاقه به سرمایه‌گذاری از سوی دارندگان دارد.

به طور کلی، انتشار نسخه جدید نود شبکه کاردانو، یک نقطه عطف اساسی برای کاردانو محسوب می‌شود که تعهد آن را به بهبود زیرساخت‌ها و رشد شبکه ADA نشان می‌دهد. این تحولات در کنار شاخص‌های مطلوب بازار، خوش‌بینی را برای آینده کاردانو و ADA به ارمغان می‌آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا