اخبار آلت کوین ها

بازیابی قیمت شیبا اینو با ۲۳ درصد جهش در حجم معاملات

آیا روند صعودی قیمت شیبا اینو ادامه دارد؟

 

اکوسیستم ارز دیجیتال روز دوشنبه پس از انتشار اخبار جعلی درباره تایید برنامه ETF بیت کوین از سوی BlackRock، توسط کمیسیون بورس اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) دچار یک سقوط ناگهانی شد. 

اگرچه بازار سقوط کرد اما یک تغییر نسبتاً صعودی برای شیبا اینو به همراه داشت و حجم معاملات آن اکنون بیش از ۲۳ درصد افزایش پیدا کرده است.

با وجود بازگشت خریداران، شیبا اینو ۰/۰۰۰۰۰۷۰۶۳ دلار قیمت دارد که در ۲۴ ساعت گذشته ۰/۷۰ درصد کاهش داشته است. این میم کوین با بیش از ۱۰۴ میلیون دلار معامله در مبادلات کلی در مقایسه با همتایان خود عملکرد بهتری دارد. 

همین دیروز گزارش شد که شیبا اینو در آستانه سقوط است و از رتبه ۲۰ در میان برترین ارزهای دیجیتال سقوط کرده است. امروز، رکود قیمت‌ها ارزش بازار را تغییر داده است و شیبا اینو با پیشی گرفتن از چین لینک در رتبه‌بندی یک گام صعودی را تجربه کرد. 

شیبا اینو با توجه به هزینه کم و پتانسیل اکوسیستمی خود همواره چشم‌انداز روشنی به سرمایه‌گذاران می‌دهد. با توجه به ظهور راه‌حل مقیاس پذیری لایه ۲، پروتکل شیباریوم آماده استقبال از برنامه‌های غیرمتمرکز با هدف استفاده در دنیای واقعی است و می‌تواند موج بعدی کاربران جدید را در وب3 به خود جذب کند.

ادامه روند صعودی شیبا اینو

شیبا اینو که غالباً به عنوان یکی از بی‌ثبات‌ترین ارزهای دیجیتال در سراسر جهان شناخته شده است، در سال گذشته افزایش قیمت داشت و به جایگاه سیزدهم رسید. با دور شدن از منطقه خطر، انتظارات برای مشاهده یک روند صعودی با شتاب بیشتر در بازه زمانی کوتاه‌مدت افزایش می‌یابد. 

از آنجایی که نزدیک‌ترین رقیب شیبا اینو دوج کوین است و در بین ۱۰ رمزراز برتر قرار دارد، طرفداران شیبا بر این باورند که قیمت بازار فعلی آن تنها به خاطر ارزش‌گذاری پایین است. شیبا اینو با استفاده از ویژگی‌های کاهش تورم خود از طریق فرایند توکن‌سوزی و ایجاد رویکرد خوشبینانه در اکوسیستم قصد دارد به رشد خود در آینده ادامه دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا