اخبار NFT

همکاری دویچه بانک با شرکت کریپتو سوئیس برای ارائه خدمات دارایی دیجیتال

ورود دویچه بانک به فضای نگهداری رمزارز و توکنیزاسیون

 

دویچه بانک، بزرگترین بانک آلمان از نظر کل دارایی، با شرکت دارایی دیجیتال سوئیسی تاروس (Taurus) همکاری می‌کند تا به مشتریان خدمات نگهداری رمزارز و توکنیزاسیون ارائه دهد. رئیس خدمات امنیتی جهانی دویچه بانک گفت: «از آنجایی که انتظار می‌رود فضای دارایی‌های دیجیتال شامل تریلیون‌ها دلار دارایی باشد، مطمئناً به عنوان یکی از اولویت‌های سرمایه‌گذاران و شرکت‌ها به حساب می‌آید.»

ورود دویچه بانک به فضای نگهداری رمزارز و توکنیزاسیون

تاروس روز پنجشنبه اعلام کرد غول مالی آلمان، دویچه بانک با ارائه‌دهنده فناوری دارایی دیجیتال تاروس برای ارائه خدمات نگهداری و توکن‌سازی رمزارزها همکاری می‌کند. شرکت دارایی دیجیتال در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد:

«دویچه بانک یک قرارداد جهانی با تاروس منعقد کرده است. دویچه بانک از فناوری نگهداری و توکن‌سازی تاروس برای مدیریت ارزهای دیجیتال، دارایی‌های توکنیزه شده و ارزهای دیجیتال استفاده خواهد کرد.»

یکی از نمایندگان دویچه بانک توضیح داد که این مشارکت به این معنی است که بزرگترین موسسه بانکی آلمان برای اولین بار توانایی نگهداری تعداد محدودی از ارزهای دیجیتال و همچنین نسخه‌های توکن دار دارایی‌های سنتی را برای مشتریان خود خواهد داشت. با این حال، سخنگوی این بانک تصریح کرد که تجارت ارزهای دیجیتال بخشی از «برنامه‌های فوری» بانک نیست.

شرکت کریپتو توضیح داد که تاروس زیرساخت دارایی دیجیتال درجه یک سازمانی را برای صدور، نگهداری و معاملات دارایی‌های دیجیتال از جمله ارزهای دیجیتال و NFT فراهم می‌کند. در ماه فوریه، دویچه بانک در دور دوم سرمایه‌گذاری ۶۵ میلیون دلاری تاروس به رهبری Credit Suisse شرکت کرد.

پل مالی، رئیس جهانی خدمات اوراق بهادار در دویچه بانک، اظهار داشت:

«از آنجایی که انتظار می‌رود تریلیون‌ها دلار دارایی در فضای دارایی دیجیتال وجود داشته باشد، قطعاً به عنوان یکی از اولویت‌های سرمایه‌گذاران و شرکت‌ها دیده می‌شود. به این ترتیب، متولیان باید برای حمایت از مشتریان خود با این فضا سازگار شوند.»

در حال حاضر تعدادی از بانک‌ها و مؤسسات مالی بزرگ یا در حال ارائه این خدمات هستند و یا در نظر دارند خدمات نگهداری ارزهای دیجیتال را به مشتریان خود ارائه دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا