اخبار آلت کوین ها

۴ کوین باارزش برای سرمایه‌گذاری بلندمدت

معرفی ۴ کوین باارزش از نظر پلتفرم: اتریوم در جایگاه اول

 

در این خبر لیستی از ۴ کوین برتر و باارزش را برای سرمایه‌گذاری بلندمدت در ماه پیش‌رو ارائه می‌کنیم. بخش ارزشمندی از تحلیل فاندمنتال بازار ارزهای دیجیتال، پیگیری فعالیت توسعه پروژه‌هاست. اینگونه تصور کنید که بتوانید در اتاق تحقیق و توسعه شرکت‌هایی که به دنبال خرید سهام آنها هستید، بنشینید.

این موضوع امکان‌پذیر است چرا که اکثر پروژه‌ها به عنوان نرم‌افزار اوپن سورس ساخته و ارائه می‌شوند، به این معنی که می‌توان توسعه آنها را در قالب اطلاعات عمومی مشاهده کرد و با داده‌های دیگر—مانند ارزش بازار—برای دست‌یابی به یک بینش منحصر به فرد استفاده کرد. بزرگترین پلتفرم برای توسعه اوپن سورس، GitHub است.

در این خبر ۶۲ پروژه در بخش پلتفرم‌های قرارداد هوشمند رتبه‌بندی شده‌اند تا مشخص شود کدام‌یک بهترین امتیاز را بر اساس شاخص Masuch دارند.

همه پروژه‌ها با امتیاز کیفیت پروژه رتبه‌بندی می‌شوند که بر اساس معیارهای مختلفی که به‌طور خودکار از GitHub و مدیران بسته‌های مختلف جمع‌آوری می‌شود، محاسبه می‌شود.

۴ کوین برتر: اتریوم

جای تعجب نیست که بالاترین امتیاز به اتریوم (ETH)، پلتفرم قراردادهای هوشمند پیشرو بر اساس ارزش بازار، و دومین پلتفرم بزرگ در بین سایر ارزهای دیجیتال تعلق می گیرد. شبکه اتریوم پیشگام در ایجاد راه‌حل‌های قرارداد هوشمند است.

اتریوم بر اساس شاخص Masuch، با بیش از ۲۳۰ هزار ستاره، امتیاز ۵۳ را به دست می‌آورد که توسط کاربران GitHub به‌عنوان نشان‌دهنده علاقه آنها به پروژه منبع باز ارائه شده است. امتیاز اتریوم حتی بالاتر از بیتکوین است.

جالب اینجاست که با سرمایه ۱۹۱/۷۰ میلیارد دلاری در زمان انتشار این خبر، اتریوم ۸۳۳ دلار برای هر ستاره دارد.

۴ کوین برتر: پولکادات

پولکادات (DOT)، یک بلاکچین لایه صفر، با امتیاز ۴۶ و ۳۷ هزار ستاره در جایگاه دوم قرار گرفت. با در نظر گرفتن ارزش بازار ۴/۹۲ میلیارد دلاری، پولکادات برای هر ستاره ۱۳۳ دلار دارد.

۴ کوین برتر: سولانا

سولانا (SOL) با ۴۵ امتیاز و ۲۳ هزار ستاره در جایگاه سوم قرار دارد که نتیجه آن ۳۴۹ دلار برای هر ستاره است و ارزش بازار ۸/۰۴ میلیارد دلار است.

لازم به ذکر است که هر چه نتیجه در بخش «بازار سرمایه/ستاره» بالاتر باشد، بر اساس این شاخص بازار مشخص می‌شود یک ارز دیجیتال بیش از حد خرید شده است.

۴ کوین برتر: کاردانو

کاردانو (ADA) با ۱۵ هزار ستاره ۴۰ امتیاز کسب کرد و در جایگاه چهارم قرار گرفت. کاردانو دارای ارزش بازار ۸/۶۴ میلیارد دلاری است که در نتیجه حدود ۵۷۶ دلار به ازای هر ستاره است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا