اخبار اتریوم

دونالد ترامپ با اتریوم‌هایش به بازار رونق داد

رونق بازار ارزهای دیجیتال با خبرساز شدن دونالد ترامپ

 

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا با ادعای مالکیت اتریوم (ETH) خبرساز شده است. گزارش‌های اخیر نشان داده‌اند که ترامپ یک آدرس ارز دیجیتال با ارزش بیش از ۲/۸ میلیون دلار اتریوم دارد.

رونق بازار ارزهای دیجیتال با خبرساز شدن دونالد ترامپ

بازار ارزهای دیجیتالی بر اساس میزان تعاملات اجتماعی در ۲۴ ساعت گذشته با هیجان زیادی به این خبر واکنش نشان داد. تعداد تعاملات اجتماعی مربوط به دارایی‌های اتریوم ترامپ تا ۵/۶ میلیون تعامل در ساعت بوده. به عبارت دیگر، گفت‌وگوها و هیجانات اجتماعی زیادی در مورد سبد ارزهای دیجیتال رئیس جمهور سابق مطرح شده است.

این افزایش در تعامل اجتماعی به ویژه در دامیننس اجتماعی اتریوم مشهود بود که در ۲۴ ساعت گذشته به بالاترین سطح ماهانه خود رسید. همچنین در چهار روز گذشته افزایش حجم پیدا کرده است. با این حال، این موضوع منجر به افزایش تقاضا نشد. علاوه بر این، حرکت قیمت اتریوم در همان دوره روند نزولی داشت که می‌تواند نشان‌دهنده بازتاب فشار فروش در حجم باشد.

افزایش دامیننس اجتماعی نشان داد که اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته به میزان قابل توجهی توجه بیشتری به دست آورده است. با این حال، این هیجان ایجاد شده لزوما نمی‌تواند دلیل محکمی بر این موضوع باشد که ترامپ موفق شود در دنیای ارزهای دیجیتال تأثیر قابل توجهی بر احساسات بازار بگذارد، زیرا در همان دوره روند نزولی خود را گسترش داد.

مقایسه حجم معاملات و سوشال دامیننس اتریوم
مقایسه حجم معاملات و سوشال دامیننس اتریوم – منبع: cointurknews

داده‌های مهم در مورد اتریوم

خرس‌های اتریوم در چند روز گذشته کنترل بازار را به دست گرفته‌اند و فشار فروش کافی برای کاهش آن به زیر سطح حمایت بلندمدت وارد کرده‌اند. در زمان نگارش این خبر، اتریوم با قیمت ۱۸۰۸ دلار معامله می‌شود. شاخص قدرت نسبی (RSI) اتریوم به زیر نقطه میانی خود سقوط کرده که نشان‌دهنده ترجیح تمایلات نزولی در بازار است.

عرضه اتریوم که توسط آدرس‌های برتر نگهداری می‌شود در چهار هفته گذشته به طور پیوسته در حال افزایش بوده است. در زمان نگارش این خبر، اتریوم در بالاترین سطح خود در چهار هفته گذشته بود. این امر تأیید می‌کند که نهنگ‌های اتریوم با خرید در سطوح پایین قیمت از این افت بهره برده‌اند. تجمع نهنگ‌ها اغلب می‌تواند نشانه خوبی برای بازار باشد. با این حال، کاهش قیمت اتریوم همچنین منجر به سودآوری کمتری شده است، همانطور که نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) نشان می‌دهد، که نزدیک به پایین‌ترین حد خود در چهار هفته گذشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا