اخبار آلت کوین هااخبار تحلیلی

استقبال بی‌سابقه نهنگ‌ها از رمزارز چین لینک

با بهبود قیمت چین لینک نهنگ‌ها به جمع‌آوری این رمزارز روی آورده‌اند.

 

بیت‌کوین (BTC) و بقیه بازار آلتکوین‌ها وارد مرحله یکپارچه‌سازی قوی می‌شوند، اما به‌نظر می‌رسد عوامل اصلی بازار سرمایه‌گذاری خود را روی آلتکوین چین لینک (LINK) قرار داده‌اند. این موضوع نشان می‌دهد که بهبودی قوی برای قیمت چین لینک در راه است.

استقبال چشم‌گیر نهنگ‌ها از رمزارز چین لینک 

در زمان نگارش این خبر، LINK با قیمت ۷/۳۷ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته ۳/۰۲ درصد افزایش یافته است. علیرغم مرحله تثبیت قوی در بازار ارزهای دیجیتال، چین لینک در ماه گذشته ارزش خود را ۲۰ درصد افزایش داده است. در همان دوره، مشاهده شده که آدرس‌های کیف پول کوسه‌ها و نهنگ‌ها مقادیر قابل توجهی از این رمزارز را جمع‌آوری کرده‌اند.

پلتفرم تحلیلی Santiment، ارائه‌دهنده داده‌های بلاک چین گزارش داد که فعالیت GitHub چین لینک در طول فصل تابستان به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته و این دارایی به یکی از ۵ پروژه برتر ارزهای دیجیتالی تبدیل شده است.

علاوه بر این، سرمایه‌گذارانی که بین ۱۰۰ هزار تا ۱۰ میلیون رمزارز چین لینک دارند، از جمله نهنگ‌ها و کوسه‌ها، اکنون بالاترین میزان دارایی را از دسامبر ۲۰۲۲ در اختیار دارند. داده‌ها نشان می‌دهد که در مدت کمتر از چهار هفته، آدرس‌های کیف پول کوسه‌ها و نهنگ‌ها در Chainlink بیش از ۱۹۲ میلیون دلار دارایی به دست آورده‌اند.

پیش‌بینی مایکل ون د پوپ: قیمت چین لینک به ۱۱ دلار می‌رسد

مایکل ون د پوپ، تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتالی، اخیراً در یک ویدیوی یوتیوب، خوش‌بینی خود را در مورد Chainlink ابراز کرده است. ون دی پوپ اظهار داشت که پس از یک دوره طولانی ادغام، این آلتکوین پیشرو به طور بالقوه می‌تواند بیش از ۵۰ درصد نسبت به ارزش فعلی خود افزایش یابد.

چارت قیمت یک روزه رمزارز چین لینک
چارت قیمت یک روزه رمزارز لینک – منبع: CoinMarketCap

این تحلیلگر انتظار دارد که LINK که حدود ۴۵۰ روز در محدوده قیمت ۵ تا ۹/۵ دلار معامله شده، قبل از تشکیل یک الگوی کف صعودی روند صعودی و افزایش شدید، افت قیمت را تجربه کند. ون دی پوپ تاکید کرد که برای افزایش قیمت، باید بالای محدوده ۶/۷۵ دلار باقی بماند و در صورت تحقق این شرط، می‌توان به یک پیشرفت قوی به سمت سطح ۱۱ دلار دست پیدا کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا