اخبار آلت کوین ها

آپتوس و وی چین: بهترین سرمایه‌گذاری‌های بازار کریپتو برای سال ۲۰۲۳

رشد ۶۰۰ درصدی آپتوس و رالی صعودی در انتظار وی چین پس از فهرست شدن در صرافی کوین بیس

 

بازار کریپتو به رشد خود ادامه می‌دهد و فرصت‌های سرمایه‌گذاری متنوعی را با رشد خود ارائه می‌دهد. با نگاهی به سال ۲۰۲۳، در این خبر دو ارز دیجیتال با پتانسیل بالای سرمایه‌گذاری را بررسی می‌کنیم: آپتوس (APT) و وی چین (VET).

آپتوس (APT)؛ کوین آینده‌دار

هنگامی که آپتوس (APT) با توان عملیاتی بیش از ۱۵۰ هزار TPS راه‌اندازی شد، علاقه به صنعت کریپتو را برانگیخت. مقیاس‌پذیری بلاکچین، شبکه آپتوس را به عنوان یک ارز دیجیتال آینده‌دار با تمرکز بر ایجاد تحول در امور مالی معرفی کرده است.

وعده پلتفرم نسل بعدی به توکن آپتوس کمک کرد تا در ابتدای سال ۲۰۲۳ بیش از ۶۰۰ درصد افزایش را تجربه کند. از زمانی که رکورد بالاترین قیمت در ژانویه ۱۹ دلار تعیین شد، قیمت این رمزارز در حال کاهش بوده است.

در حالی که کاهش در بازار گسترده‌تر کریپتو به روند نزولی آن کمک کرد، کوین آپتوس نسبتاً افت بیشتری را تجربه کرده است. با قیمت ۵/۰۱ دلار، کارشناسان ارزهای دیجیتال هنوز هم آپتوس را یک سرمایه‌گذاری منصفانه می‌دانند که عمدتا به دلیل رشد اکوسیستم دیفای آن است.

صرافی کوین بیس وی چین (VET) را فهرست خواهد کرد؛ کارشناسان در انتظار رالی صعودی

وی چین (VET) به عنوان یک پلتفرم بلاکچین که بر ارائه راه‌حل‌های دنیای واقعی برای کسب‌وکارها تمرکز دارد، محبوبیت پیدا کرده است. با افزایش پذیرش این پلتفرم، صرافی کوین بیس، دومین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال، اعلام کرده است که کوین وی چین (VET) را در ۱۳ سپتامبر در فهرست خود قرار می‌دهد.

علاوه بر این، کوین‌بیس VeThor را نیز فهرست می‌کند–توکن دیگری در شبکه وی چین. در واکنش به این خبر، هجوم خریداران به بازار وی چین شدت گرفته است. در ۱۲ سپتامبر، حجم معاملات روزانه VET بیش از ۱۹۰٪ افزایش یافت.

علاوه بر این، قیمت وی چین ۷/۵٪ افزایش یافت و تا ۰/۰۱۶۰۰ دلار معامله شد و در این سطح قیمت با شکست مواجه شد. با این حال، کارشناسان ارزهای دیجیتال پیش‌بینی کرده‌اند که فهرست شدن در صرافی کوین بیس به قیمت وی چین شتاب کافی می‌دهد تا بالاتر از این سطح مقاومت معامله شود و تا ۰/۰۱۷۵۰ دلار افزایش یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا