اخبار بلاک‌چین

توصیه‌های مالی ویتالیک بوترین در بازار کریپتو

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم،‌ چند توصیه مالی و البته عملی برای بازارهای بی‌ثبات کریپتو ارائه کرد.

 

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم،‌ چند توصیه مالی و البته عملی برای بازارهای بی‌ثبات کریپتو ارائه کرد. 

او به شدت روی تنوع سبد دارایی و توزیع دارایی‌ها در بخش‌های مختلف برای کاهش ریسک تاکید داشت. ویتالیک پیشنهاد می‌کند که پس‌انداز کردن را جدی بگیرید و برای پوشش هزینه‌های چند سال بعد، پول ذخیره کنید. ذخیره کردن پول یک اصل ایمنی مالی است و به شما کمک می‌کند که در بازار غیرقابل پیش‌بینی خودتان را از مهلکه نجات دهید.

بوترین همچنین اعتقاد شدیدی به پورتفولیوی بلند مدت دارد. او بر این باور است که سرمایه‌گذاری‌های ثابت و قابل اعتماد اغلب منجر به سودهای بلندمدت می‌شوند. این توصیه یک فراخوان اساسی برای سرمایه‌گذاری محتاط در بازار کریپتو است. این صنعت گوش شما را از داستان‌های یک شب میلیونر شدن افراد پر می‌کند اما نباید به آنها توجه کنید.

وی همچنین استفاده از اهرم بیش از حد، به ویژه استفاده بیش از دو برابر، را کاملاً ممنوع کرد چرا که زیان‌های قابل توجهی در معاملات ارزهای دیجیتال به تریدرها تحمیل می‌کند.

توصیه‌های مالی ویتالیک بوترین نقشه راه را برای سرمایه‌گذاران تازه‌کار و سرمایه‌گذاران باتجربه فراهم می‌کند و حاکی از آن است که گاهی اوقات ساده‌ترین استراتژی‌ها موثرترین راهبردها در صنعت ارزهای دیجیتال را ارائه می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا