اخبار آلت کوین هااخبار تحلیلیتحلیل بازارخبر فوری

قیمت ریپل (XRP) به بالاترین سطح خود در ۱۰ ماه گذشته می‌رسد

اصلاح قیمت ۳۵ درصدی برای ریپل (XRP) در پیش است؟

ریپل (XRP) در ۲۴ ساعت گذشته از سایر رقبای ارز دیجیتال برتر بازار بهتر عمل کرده و به بالاترین قیمت خود در ۱۰ ماه گذشته رسیده است. 

قیمت ریپل (XRP) به بالاترین سطح خود در ۱۰ ماه گذشته می‌رسد

در ۲۹ مارس، قیمت ریپل (XRP) نزدیک به ۱۵ درصد افزایش یافت و به ۰/۵۸ دلار رسید، که بالاترین سطح آن در ده ماه گذشته بود و عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین و اتر در ۲۴ ساعت گذشته داشت که به ترتیب حدود ۴/۵ درصد و ۲/۷۵ درصد افزایش یافتند.

نمودار قیمت روزانه جفت ارز XRP/USD
نمودار قیمت روزانه جفت ارز XRP/USD – منبع: TradingView

کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) در پرونده قضایی خود علیه بایننس از بیت کوین، اتر و لایت کوین به عنوان «کالا» یاد کرد. در حالی که نهاد نظارتی آمریکا از ریپل (XRP) نام نبرد، بسیاری تصور می‌کردند که این توکن به عنوان یک کالا طبقه‌بندی می‌شود.

این پرونده احتمالاً تا پایان ماه مارس به پایان می‌رسد و کارشناسان حقوقی معتقدند ریپل شانس برنده شدن دارد. قیمت ریپل (XRP)، با تفسیر خوش‌بینانه سرمایه‌گذاران به خاطر کنار گذاشته شدن این توان از پرونده دادگاه CFTC، تا به امروز ۴۵ درصد افزایش یافته است.

آیا یک اصلاح قیمت ۳۵ درصدی برای ریپل (XRP) در پیش است؟

افزایش قیمت ریپل (XRP) آن را به هدف شکست ۰/۶۰ دلار نزدیک کرد. با این حال، احتمال یک اصلاح قیمت بزرگ پس از حکم کمیسیون بورس و اوراق بهادار برای ریپل به عنوان اتفاقی که می‌تواند منجر به افزایش قیمت احتمالی این توکن شود، وجود دارد.

شاخص‌های تکنیکال، جفت ارز XRP/USD را در وضعیت رو به رشد نشان می‌دهند. هرچند، در حال حاضر احتمال اصلاح قیمت به سمت خط روند پایین‌تر نیز وجود دارد، با در نظر گرفتن هدف قیمت نزولی در حدود ۰/۳۸ دلار در آوریل، که ۳۵ درصد از سطوح قیمت فعلی کمتر است.

نمودار قیمت روزانه جفت ارز XRP/USD
نمودار قیمت روزانه جفت ارز XRP/USD – منبع: TradingView

در یک بازه زمانی گسترده‌تر، کانال قیمت در حال افزایش مانند یک پرچم فروش، یا یک نشانگر تکنیکال به معنی ادامه روند نزولی عمل می‌کند.

نمودار قیمت هفتگی جفت ارز XRP/USD
نمودار قیمت هفتگی جفت ارز XRP/USD – منبع: TradingView

تکمیل الگوی پرچم می‌تواند منجر به کاهش قیمت ریپل (XRP) تا ۰/۱۸۹ دلار تا ماه ژوئن شود که بیش از ۶۵ درصد از سطح قیمت فعلی پایین‌تر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا