اخبار تحلیلیتحلیل قیمت بیت کوین

بیتکوین ۳۱ هزار دلاری تا پایان سپتامبر

پلتفرم تحلیلی CoinCodex پیش‌بینی می‌کند بیتکوین تا ۳۰ سپتامبر به قیمت ۳۱ هزار دلار می‌رسد.


بیت کوین (BTC) در روزهای اخیر نوساناتی را پشت سر گذاشته است و چندین بار بالاتر و زیر آستانه ۲۶ هزار دلار معامله شده است. این عملکرد چالش‌هایی را که بیت‌کوین پس از افت بیش از ۱۰ درصدی در ماه گذشته با آن مواجه است، برای دستیابی به موفقیت قابل توجه برای بازار این رمزارز برجسته کرد.

با این حال، در هفته‌های آینده افزایش مجدد قیمت پیش‌بینی می‌شود که نشانه‌های بالقوه خوش‌بینی برای بازار به همراه دارد.

به طور خاص، طبق داده‌های ۱۳ سپتامبر که توسط الگوریتم پیش‌بینی قیمت در پلتفرم تحلیلی CoinCodex نمایش داده شد، پیش‌بینی می‌شود که بیت کوین تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۳ به ۲۸۴۳۵ دلار برسد، که نشان می‌دهد بزرگترین ارز دیجیتال جهان می‌تواند شاهد افزایشی نزدیک به ۹ درصدی نسبت به قیمت فعلی خود باشد.

پیش بینی یک‌ماهه قیمت بیتکوین
پیش بینی یک‌ماهه قیمت بیتکوین – منبع: CoinCodex

پیش‌بینی قیمت بیتکوین

به غیر از پیش بینی ۳۰ روزه، این پلتفرم تخمین‌های قیمتی جالبی را برای چندین بازه زمانی دیگر ارائه کرد. برای مثال، CoinCodex پیش‌بینی می‌کند که بیت‌کوین تا ۳۰ سپتامبر به رکورد قیمت ۳۱۱۳۹ دلاری برسد که به معنای صعود بالقوه کوتاه‌مدت حدود ۲۰ درصد است. از سوی دیگر، از ۳۱ اکتبر ۲۰۲۳، این ارز دیجیتال ممکن است به ۲۷۲۰۵ دلار کاهش یابد که همچنان ۴ درصد بالاتر از قیمت فعلی آن است.

چارت پیش‌بینی سه‌ماهه قیمت بیتکوین
چارت پیش‌بینی سه‌ماهه قیمت بیتکوین – منبع: CoinCodex

بیت کوین در زمان انتشار این تحلیل با قیمت ۲۶,۳۱۰ دلار معامله می‌شود و رشد نهایی ۰/۶۵ درصدی را در روز ثبت کرد. همچنین در هفته قبل ۲/۲۰ درصد افزایش یافت، در حالی که ضرر ۱۰/۴۹ درصدی را در نمودار ماهانه خود حفظ کرد. بر اساس داده های ۱۴ سپتامبر، هنوز ۵۸/۱ درصد نسبت به نوبت سال گذشته افزایش یافته است.

چارت قیمت بیت کوین سالانه
چارت قیمت بیت کوین سالانه – منبع: Finbold

با در نظر گرفتن تمامی این موارد، تایید درخواست ETF اسپات بیتکوین می‌تواند نشان‌دهنده یک تحول مثبت برای صنعت کریپتو باشد و ارزش دارایی شاخص مالی غیرمتمرکز (DeFi) را افزایش دهد، به ویژه با توجه به رشد بازار پس از اخبار قبلی مربوط به پرونده بلک راک.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا