اخبار NFT

شرکت Unsellable فایل‌های JPEG دارندگان NFT را با یک پنی می‌خرد

خرید فایل JPEG دارندگان NFT توسط شرکت Unsellable


شرکت Unsellable به دارندگان NFT کمک کند و با خرید دارایی‌های غیر نقدی آنها به ضرر مالیاتی به ارزش ۴.۲ میلیون دلار پی برد.

بازار نزولی دو سال گذشته باعث شد که ۹۰ تا ۹۵ درصد از مجموعه‌های NFT فروش نروند و بسیاری از دارندگان NFT را با میلیون‌ها JPEG بی‌ارزش رها کرده است. شرکت Unsellable NFTهای غیرنقدشونده را از دارندگان به قیمت یک پنی می‌خرد. 

اسکایلر هالگرن، یکی از بنیانگذاران Unsellable، معتقد است که این مبلغ تنها بخشی از ضررهای دارندگان NFT است زیرا از دو سال پیش تاکنون بیش از ۹۰ درصد از این افراد از نظر حجم و فعالیت معاملاتی سقوط کردند. شرکت Unsellable ادعا می‌کند که یکی از کاربران آن توانست ضررهای ۴۲۰۰ دلاری را در برخی ازNFTهای سقوط کرده بنویسد. 

از طرفی سال گذشته توماس مانچینی، مهندس Floor، با کمک شرکت Unsellable توانست نزدیک به ۵۸ هزار دلار ضرر NFT را جبران کند.

شرکت Unsellable که NFTهای ورشکسته را به یک مدل تجاری تبدیل می‌کند

این شرکت مجموعه‌ای از NFTهای سقوط کرده را مدیریت می‌کند. شرکت Unsellable تاکنون ۲۶ هزار NFT جمع آوری کرده است که اکثر آنها پروژه‌های مشتق NFT هستند. این شرکت برای هر انتقال NFT کارمزد متوسطی به ارزش ۲ دلار اتریوم دریافت می‌کند و توانست حدود ۳۰۰ ان اف تی به دست آورد. 

شرکت Unsellable ادعا می‌کند که این طرح کاملاً قانونی و شبیه به برنامه‌های خرید سهام‌های بی‌ارزش است زیرا هیچ رابطه شخصی با دارندگان ان اف تی ندارد. همچنین بنیانگذاران بر این باورند که چرخش ان اف تی هدف اصلی شرکت Unsellable نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا