اخبار تحلیلی

تحلیل روند کوتاه‌مدت قیمت چین لینک و پیش‌بینی قیمت

آیا با افزایش قیمت چین لینک این رمزارز ارزش هولد کردن دارد؟

 

رفتار قیمت کوتاه‌مدت رمزارز چین لینک (LINK) برای دارندگان این رمزارز سود به همراه داشته است. اما ممکن است همه چیز به اینجا ختم نشود.

تحلیل‌ها نشان می‌دهد انباشت چین لینک کند نشده و واگرایی قیمت-DAA حکایت از افزایش دیگری دارد.

طبق گزارش کوسن مارکت کپ، در هفت روز گذشته، قیمت چین لینک ۱۸/۸۵٪ افزایش یافته است. با این حال، نشانه‌هایی وجود دارد که ممکن است این افزایش به معنی رشد این رمزارز نباشد. این استنباط تنها یک حدس و گمان نیست، بلکه بر اساس اقدامات دارندگان چین لینک و فعالیت تجاری آنهاست.

توزیع عرضه چین لینک در میان گروه‌های خرده‌فروشی و نهنگ‌ها از ۱۰ ژوئن آغاز شده است. قبل از این تاریخ، موجودی آدرس‌های اکثر دارندگان پایین‌تر از این مقدار بود.

رشد قیمت چین لینک بدون وقفه در روند صعودی

با این حال، داده‌های Santiment نشان داد که موجودی آدرس‌هایی که بین ۰ تا ۱ میلیون چین لینک دارند، به‌طور باورنکردنی افزایش یافته است. مطمئناً این انباشت می‌توانست در افزایش قیمت توکن نقش داشته باشد.

اما در عین حال، سرعت انباشتگ آن کاهش پیدا نکرده است و در بیشتر موارد، این نشان‌دهنده این باور گسترده است که چین لینک ممکن است افزایش قیمت دیگری را تجربه کند.

مقایسه حجم انباشت چین لینک
مقایسه حجم انباشت چین لینک – منبع: Santiment

نگاهی به واگرایی قیمت تعدیل شده به آدرس‌های فعال روزانه (DAA) نشان داد که در حالی که قیمت افزایش می‌یابد، آدرس‌های فعال کاهش پیدا می‌کنند. این نشانه روشنی است که شبکه Chainlink می‌تواند برای یک پیشرفت دیگر آماده شود.

مقایسه قیمت چین لینک و DDA
مقایسه قیمت چین لینک و DDA – منبع: Santiment

با توجه به فعالیت‌های توسعه شبکه چین لینک، این رمزارز به طور باورنکردنی مسلط بوده است. اگرچه این می‌تواند به عنوان یک سیگنال صعودی عمل کند، اما ممکن است این افزایش قیمت به‌خاطر آپدیت جدید شبکه نیز باشد.

به طور خلاصه، چین لینک پروتکل (CCIP) را برای تقویت ارتباط یکپارچه بین شبکه‌ها و در عین حال دسترسی به پروژه‌های مالی سنتی توسعه داد.

مشابه فعالیت توسعه، تعداد مشارکت‌کنندگان فعالیت توسعه‌دهندگان نیز از هفته اول ژوئیه افزایش یافته است. این افزایش به این معنی است که توسعه‌دهندگان متعهد به بهبود شبکه Chainlink از طریق مخازن عمومی GitHub هستند.

قیمت چین لینک و توسعه فعالیت شبکه
قیمت چین لینک و توسعه فعالیت شبکه – منبع: Santiment

آیا با افزایش قیمت چین لینک این رمزارز ارزش هولد کردن دارد؟

در زمان نگارش این خبر، حجم معاملات چین لینک از یک میلیارد گذشت. این موضوع نشان می‌دهد که تعداد تراکنش‌های مربوط به توکن افزایش یافته است.

افزایش حجم زمینه را برای افزایش دیگری فراهم کرد. با این حال، ممکن است تریدرها نیاز به شاخص نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) داشته باشند.

در زمان انتشار این خبر، نسبت MVRV نود روزه چین لینک ۱۴/۹۴٪ بود. معمولاً این معیار نشان می‌دهد که یک دارایی کمتر با بیشتر از سطح استاندارد ارزش‌گذاری شده و قیمت‌گذاری شده است. در حین اندازه‌گیری سود یا زیان تحقق نیافته، از نسبت MVRV می‌توان برای شناسایی بالا و پایین بازار نیز استفاده کرد.

بنابراین، اگر دارندگان نسبت MVRV زمان انتشار خبر بفروشند، سود حاصل از آن بسیار کمتر از دو برابر میانگین قیمت انباشته خواهد بود.

قیمت چین لینک - حجم معاملات چین لینک و نسبت MVRV
حجم معاملات چین لینک و نسبت MVRV – منبع: Santiment

در نهایت نمی‌توان با اطمینان گفت که چین لینک ارزش پایینی دارد. اما در عین حال، نسبت فعلی این فرصت را برای سرمایه‌گذاری در یک روند صعودی دیگر فراهم می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا