اخبار اتریوم

احتمال رد شدن ETF اتریوم و کاهش ۶ درصدی قیمت

آیا صندوق ETF اتریوم در ماه مه تایید خواهد شد؟

 

تحلیلگران بلومبرگ درباره احتمال تایید یا رد شدن ETF اتریوم در ایالات متحده اظهار نظر کرده‌اند و احتمال داده‌اند که این صندوق در ماه مه تأیید نشود. تحلیلگران توضیح دادند که دلیل رد صندوق‌های ETF اتریوم به دلیل مداخله اخیر SEC بوده است. 

جیمز سیفارت، تحلیلگر ETF در بلومبرگ، گفته است که نگرش خوش‌بینانه او به صندوق ETF اتریوم در ماه‌های اخیر تغییر کرده است. او می‌گوید: «ما اکنون اطمینان داریم که ETF اتریوم در نهایت در ۲۳ مه رد خواهد شد.»

سیفارت توضیح داد که دلیل رد صندوق ETF اتریوم این بوده که هیچگونه مشارکت معناداری از سوی SEC با صادرکنندگان بالقوه در مورد جزئیات اتریوم (ETH) وجود نداشته است. این موضوع در تضاد با گفت‌وگوهای فعال در مورد صندوق‌های ETF بیتکوین است که پیش از این در ژانویه چراغ سبز گرفتند.

بانک استاندارد چارترد انتظار داشت که اتریوم (ETH) تا پایان این سال به ۸,۰۰۰ دلار و تا سال ۲۰۲۵ به ۱۴,۰۰۰ دلار برسد. بازرسان بانکی تشخیص داده‌اند که پشتیبانی از ETF یک عامل اصلی برای افزایش قیمت این ارز دیجیتال خواهد بود، با این حال، به نظر می‌رسد که دستیابی به این هدف دشوار خواهد بود.

در حال حاضر، بنیاد اتریوم تحقیق دقیقی پیش رو دارد و SEC در حال بررسی است که آیا ETH می‌تواند یک اوراق بهادار باشد یا خیر. اتر نزدیک به ۳,۲۰۰ دلار سقوط کرد. اتریوم (ETH) در روز چهارشنبه در بحبوحه نگرانی‌های ناشی از موانع موجود پیش پای تایید صندوق‌های مبادله‌ای اتریوم تا ۶٪ سقوط کرد.

سازمان SEC برای طبقه‌بندی توکن بومی بلاک‌چین، اتریوم به عنوان یک اوراق بهادار، بررسی‌هایی را در نظر گرفت و پس از اینکه اتریوم در سال ۲۰۲۲ به یک سازمان اثبات سهام منتقل شد، تحقیقات را آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا