اخبار آلت کوین ها

کلاهبرداری شیبااینو؛ توکن No Bad Idea AI هنوز راه‌اندازی نشده است

توکن No Bad Idea AI شبکه شیباریوم هنوز راه‌اندازی نشده است. مراقب کلاهبردارها باشید.


کلاهبرداری شیبااینو؛ تیم شیبا اینو در مورد توکن Bad Idea AI با نماد BAD شریک رسمی شیباریوم هشدار داد. داوینچی، ادمین تلگرام شیبااینو، اظهار داشت که این توکن هنوز روی پلتفرم راه‌‌اندازی نشده است و کپی‌هایی که ادعای خلاف آن را دارند صرفاً کلاهبرداری هستند و از پلتفرم‌های اجتماعی شیبااینو منع می‌شوند. 

تیم شیبا اینو امنیت کامیونیتی شیبا را اولویت کار خود قرار می‌دهد و از کلاهبرداران به هیچ عنوان پشتیبانی نمی‌کند. داوینچی از کاربران می‌خواهد برای اطلاعات دقیق تنها به منابع رسمی اتکا کنند. 

Susbarium، یکی از اعضای ارتش شیبااینو در بخش هشدار برای کلاهبرداری است و هشداری شبیه به هشدار Lightspeed، یکی از اعضای تیم BAD منتشر کرد. وی اذعان داشت که تمام توکن‌هایی که در شیباریوم تحت نام این توکن راه‌اندازی شده‌اند به هیچ عنوان با Bad Idea AI مرتبط نیستند و تاییدیه کامیونیتی را ندارند. 

تیم BAD جلساتی برای برنامه‌ریزی بهتر برنامه‌های این توکن با شبکه شیباریوم برگزار کرده است و قول می‌دهد که کامیونیتی را از هرگونه اطلاعات مطلع کند. همچنین، شیباریوم هشدار کلیدی برای تکثیر حساب‌های جعلی صادر کرد و به دارندگان شیبا اینو هشدار داد که مراقب کلاهبرداران باشند چرا که اغلب برای فریب کاربران از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا