اخبار تحلیلی

چرا فلوکی اینو ۸ درصد رشد کرد؟

رشد ۶۰۰ درصدی فلوکی اینو (FLOKI) در یک ماه

 

براساس گزارش کوین مارکت کپ،  قیمت میمکوین فلوکی اینو (FLOKI) در ۲۴ ساعت گذشته ۸ درصد افزایش یافت و قیمت معاملات آن را در زمان انتشار به ۰/۰۰۰۲۳۳۹ دلار رساند.

با آخرین صعود، نمودار هفتگی FLOKI با افزایش ۱/۷ درصدی بهتر به نظر می‌رسد که شاهد فشار فروش قابل توجهی در نیمه اول بوده است.

هیجان در بازار میمکوین فلوکی اینو (FLOKI) 

این افزایش قیمت فلوکی پس از اطلاع‌رسانی درباره نقشه راه توسط توسعه دهندگان Floki با هدف تقویت کاربرد واقعی میمکوین و ایجاد آن به عنوان یک پروژه کریپتوی جدی رخ داد.

نکته برجسته این نقشه راه، در دسترس بودن حساب بانکی دیجیتال و کارت‌های نقدی بود.

طبق گزارش‌ها، این بانک دیجیتال از تراکنش‌های ارزهای فیات محبوب مانند دلار آمریکا (USD)، یورو و پوند بریتانیا (GBP) پشتیبانی می‌کند.

این بانک پرداخت‌های سوئیفت را به‌عنوان یک چارچوب پذیرفته شده جهانی برای ارسال وجوه بین‌المللی تسهیل می‌کند.

پروژه فلوکی اضافه کرد که کاربران می‌توانند با استفاده از دارایی‌های FLOKI خود، حساب خود را تامین کنند. این نه تنها بانکداری سنتی را در معرض دید گروه گسترده‌تری از کاربران قرار می‌دهد، بلکه تقاضا برای کاربرد و استفاده بیشتر از FLOKI را نیز افزایش می‌دهد.

فلوکی اینو عقب‌نشینی می‌کند

FLOKI در بحبوحه بازار صعودی قرار داشت و طی ماه گذشته ۶۰۰ درصد افزایش یافت. به‌عنوان چهارمین میمکوین بزرگ در فهرست ارزهای دیجیتال، با رسیدن به قیمت ۰/۰۰۰۳ دلار بالاترین رکورد خود (ATH) را به دست آورد.

از آن زمان، قیمت‌ها پایین آمد. بر اساس تحلیل پلتفرم AMBCrypto از داده‌های Santiment، حجم معاملات روزانه نیز به میزان قابل توجهی کاهش یافت، در حالی که جریان‌های ورودی این میمکوین کاهش پیدا کرد.

چارت مقایسه قیمت، ورودی صرافی‌ها و حجم معاملات فلوکی اینو (FLOKI)
چارت مقایسه قیمت، ورودی صرافی‌ها و حجم معاملات فلوکی اینو (FLOKI) – منبع: Santiment

استیکینگ فلوکی اینو (FLOKI)

در همین حال، نزدیک به ۲/۲ تریلیون توکن FLOKI به ارزش بیش از ۵۱۶ میلیون دلار، در برنامه چهار ماهه استیکینگ این پلتفرم قفل شد.

مبلغ شرط شده معادل ۲۶ درصد از کل عرضه در گردش FLOKI بود، به این معنی که بخش قابل توجهی از فلوکی اینو، با الگوبرداری از شیبا اینو ایلان ماسک، برای معامله‌گران بازار ممنوع بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا