اخبار بیت کوینخبر فوری

شرکت میکرواستراتژی ۱۰۴۵ بیت کوین دیگر به خزانه در حال رشد خود اضافه می‌کند

سرمایه‌گذاری میکرواستراتژی در بیت کوین به عنوان دارایی ذخیره

میکرواستراتژی (MicroStrategy)، یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذار در حوزه ارزهای دیجیتال، ۱۰۴۵ بیت کوین دیگر به ارزش ۲۹/۳ میلیون دلار می‌خرد که مجموع دارایی‌های آن را به ۱۴۰ هزار بیت کوین به ارزش بیش از ۱۲/۶ میلیارد دلار می‌رساند.

از پنجم آوریل ۲۰۲۳، شرکت میکرواستراتژی در مجموع ۱۴۰ هزار بیت کوین را در اختیار دارد که به قیمت تقریبا ۴/۱۷ میلیارد دلار با میانگین قیمت ۲۹۸۰۳ دلار به ازای هر بیت کوین خریداری شده است. این خبر به عنوان نقطه عطف مهمی برای این شرکت به شمار می‌رود چرا که به سرمایه‌گذاری در بیت کوین به عنوان دارایی ذخیره ادامه می‌دهد.

سیلور، مدیر و مؤسس میکرواستراتژی، که همواره مدافع صریح بیت کوین بوده، بارها اعلام کرده است که بیت کوین امن‌ترین و مطمئن‌ترین دارایی موجود در بازار برای ذخیره است و فرصتی منحصر به فرد برای کسب و کارها فراهم می‌کند تا از دارایی‌های خود در برابر تورم محافظت کنند.

شرکت میکرواستراتژی اخیرا وام خود را به سیلورگیت بازپرداخت کرده و در پایان ماه مارس ۶۵۰۰ بیت کوین خریداری کرده است.

میکرواستراتژی اولین خرید بیت کوین خود را در آگوست ۲۰۲۰ انجام داد و از آن زمان ، این شرکت به طور مداوم به دارایی‌های خود اضافه کرده است. این شرکت در آخرین خرید مجموع بیت کوین خود را به بیش از ۱۲/۶ میلیارد دلار رساند که گواهی بر اعتماد این شرکت به پتانسیل بلندمدت این ارزدیجیتال است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا