اخبار بیت کویناخبار تحلیلی

چقدر تا بیتکوین ۱۰۰ هزار دلاری فاصله داریم؟

پیش‌بینی و تحلیل تحلیلگر بازار از روند قیمت بیتکوین

 

از آخرین باری که بیتکوین رکورد تاریخی خود (ATH) را شکست و به اوج خود رسید زمان زیادی نگذشته است. در این میان یک تحلیلگر مشهور کریپتو، رکوردهای جدیدی را برای این دارایی پرطرفدار پیش‌بینی کرده است.

در لحظه نگارش این خبر و هم‌زمان که قیمت بیت کوین در حال تغییر است، پیش‌بینی این تحلیلگر به ما می‌گوید که بدون هیچ محرک خاصی ممکن است بیتکوین چرخش ناگهانی را تجربه کند و قیمت آن به ۱۰۰ هزار دلار برسد. پس از آن نیز تارگت بعدی بیت کوین ممکن است فراتر از ۲۰۰ هزار دلار باشد. اینها پیش‌بینی و تحلیل‌های تحلیلگری به نام PlanB در پلتفرم  X است.

پیش‌بینی قیمت بیتکوین

این تحلیلگر بازارهای مالی به پست خود مربوط به تاریخ اکتبر ۲۰۲۲ اشاره کرد که در آن پیش‌بینی می‌کرد که قیمت بیتکوین بدون تاثیر هیچ خبر یا رویداد مهمی به ۲۱ هزار دلار افزایش می‌یابد، پس از آن ۲۴ هزار دلار تارگت بعدی خواهد بود، و این روند در قیمت ۳۰ هزار دلار پایان می‌یابد.

این تحلیلگر اخیراً خاطرنشان کرده که این دارایی مهم قبل از رویداد هاوینگ برای اولین بار یک ATH را تجربه کرد که نشان می‌دهد در سال ۲۰۲۴ به قیمت ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد و سقف بعدی آن می‌تواند قیمت ۵۰۰ هزار دلار در سال ۲۰۲۵ باشد و حتی باید منتظر قیمت ۱ میلیون دلار نیز باشید.

تحلیل قیمت بیتکوین

در همین حال، بیت کوین در زمان انتشار این خبر با قیمت ۷۰۷۴۰ دلار معامله می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته کاهش ۲/۴۸ درصدی را تجربه کرده، در حالی که در طول هفت روز گذشته ۷/۹۸ درصد رشده کرده و با توجه به نمودار ماهانه خود ۱/۱۶٪ رشد داشته. این آمار براساس آخرین آپدیت قیمت و تحلیل چارت بیتکوین در ۹ آوریل ۲۰۲۴ ارائه شده است.

چارت هفت روزه قیمت بیتکوین
چارت هفت روزه قیمت بیتکوین – منبع: Finbold

باتوجه به عوامل تاثیرگذار متعددی که وجود دارد، رفتار قیمت بیتکوین در محدوده زمانی هاوینگ نشان می‌دهد که پیش‌بینی کارشناسان از روند صعودی بیتکوین صحیح است. با این حال، برخی افراد بدبین به روند بیتکوین، از جمله بنیانگذار Crypto Exchange Bitmex، آرتور هیز، پیش‌بینی کرده که احتمالا یک دوره نزولی در انتظار بیتکوین است.

در انتها، هرگونه پیش‌بینی دقیق قیمت بیتکوین دشوار است، چرا که همه اینها به تحقیقات دقیق و تحلیل ریسک پیش از سرمایه‌گذاری در هر دارایی، به ویژه رمزارزها نیاز دارد، و روند این صنعت بارها ثابت کرده که می‌تواند ناگهان و بدون هشدار تغییر کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا