اخبار آلت کوین ها

نهنگ‌های چین لینک بیش از ۵۰ میلیون دلار سرمایه از توکن LINK را در طی دو هفته به دست گرفتند

افزایش فعالیت نهنگ‌های چین لینک

 

چین لینک (Chainlink) با افزایش ۴۰ درصدی YTD در ماه سپتامبر به عملکرد صعودی خود ادامه می‌دهد. ارزش چین لینک افزایش چشمگیری داشت و امید تازه‌ای به دارندگان توکن LINK داد. 

موجی از امیدواری با افزایش فعالیت نهنگ‌ها به شدت به چشم می‌خورد. در واقع نهنگ‌ها به طور فعال این توکن را جمع‌آوری کرده‌اند و تنها در طی دو هفته بیش از ۵۰ میلیون دلار توکن LINK به دست آوردند.

افزایش فعالیت نهنگ‌های چین لینک

طبق داده‌های تحلیلی توسط تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال، علی مارتینز (Ali Martinez)، این گروه از سرمایه‌گذاران در دو هفته گذشته بیش از ۷/۵ میلیون توکن LINK، معادل ۵۳ میلیون دلار خریداری کردند.

چنین روند رو به افزایشی باعث بروز احساسات مثبت در میان نهنگ‌های توکن لینک شد، چرا که این نهنگ‌ها معتقدند که توکن LINK ارزش‌گذاری کمی دارد و انتظار دارند که در آینده افزایش قیمت را تجربه کند.

انباشت نهنگ‌ها با افزایش قیمت لینک در چند هفته گذشته هم‌زمان بود. به علاوه صعود ارزش توکن لینک روند ثابتی داشت و ماهیانه بیش از ۳۲ درصد رشد کرد. مبلغ این توکن با افزایش ۳۲ درصدی به طور ماهیانه به ارزش ۷/۸ دلار رسید. این روند افزایشی قیمت لینک باعث شد که سود سالانه این توکن تقریباً به ۴۰ درصد برسد.

با این حال، توکن لینک تمام تلاش خود را می‌کند تا به اوج ارزش خود در سال ۲۰۲۳ نزدیک شود. این توکن در سال ۲۰۲۳ در حدود ۸/۵ دلار قیمت داشت. این سطح قیمت توکن LINK یک ناحیه مقاومت قوی به حساب می‌آید. از سوی دیگر ادامه خرید این توکن باعث بروز یک روند طولانی مدت به نفع گاوهای بازار می‌شود.

تصویب پروتکل CCIP

پروتکل CCIP می‌تواند یک محرک قوی برای ایجاد موج جدیدی از علاقه و کشش به سمت این دارایی شود. ارائه‌دهنده خدمات اوراکل Web3 اخیراً آزمایش موفقیت‌آمیزی داشت. این آزمایش ثابت می‌کند که قابلیت همکاری متقابل میان زنجیره‌ای یا (CCIP) می‌تواند برای تسهیل تسویه میان زنجیره‌ای با استفاده از دارایی‌های توکن‌شده مورد استفاده قرار گیرد. بر اساس این گزارش، آزمایش مورد نظر بحثی در مورد بانک ANZ داشت و این بانک یکی از بزرگترین بانک‌های جهان است.

این مطالعه نشان می‌دهد که موسسات مالی می‌توانند از طریق فناوری بلاک چین به دارایی‌های توکن شده دسترسی داشته باشند. به علاوه، این آزمایش نشان‌دهنده یک مسیره یکپارچه برای بانک‌هاست تا از این طریق تصفیه‌های فرامرزی را سریعتر و بهتر انجام دهند.

همانطور که قبلاً گزارش شد سیستم چین لینک قصد دارد که پروتکل CCIP را به عنوان «استاندارد طلای جدید» برای ایجاد یک قابلیت همکاری در نظر بگیرد. با توجه به این هدف، این پروتکل در شش شبکه اتریوم، Ethereum, Polygon, Avalanche, Polygon, Optimism, Arbitrum, و Base راه‌اندازی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا