اخبار بیت کوین

بیتکوین به ۴۷ هزار دلار رسید!

افزایش ۱۲۰ درصدی حجم معاملات بیتکوین و افزایش قیمت این رمزارز به ۴۷ هزار دلار


بیتکوین برای اولین بار در ۲۰ ماه گذشته به قیمت ۴۷ هزار دلار رسیده است. چندین گزارش ادعا می‌کنند که تایید ETF بیتکوین در این هفته اتفاق خواهد افتاد و همین موضوع باعث افزایش قیمت و حجم معاملات این ارز دیجیتال شده است.

اوایل امروز، بیتکوین به ۴۵ هزار دلار رسید که بالاترین قیمت از ماه می ۲۰۲۲ است، زمانی که بازار پس از سقوط UST و LUNA سقوط کرد. با این حال، رالی بیتکوین همچنان ادامه دارد، چرا که در زمان نگارش این خبر به ۴۷ هزار دلار رسید و رشدی نزدیک به ۶ درصدی را طی ۲۴ ساعت ثبت کرد.

در همان زمان، حجم معاملات بیتکوین نیز در تمام صرافی‌های اصلی افزایش یافته است. با توجه به داده‌های کوین مارکت کپ، حجم معاملات روزانه BTC امروز بیش از ۱۲۰ درصد افزایش یافته است و ارزش بازار آن ۶ درصد افزایش پیدا کرد. این آمار مثبت نشان‌دهنده حجم زیادی از جریان خالص سرمایه‌گذاری است چرا که معامله‌گران اعتماد بسیار بالایی به توکن پیشرو نشان می‌دهند.

این افزایش با انتشار چندین گزارش از تایید قریب‌الوقوع ETF بیتکوین توسط SEC، در این هفته یا اوایل هفته آینده، تقویت می‌شود. لحظاتی پیش، خبرنگاران CNBC اعلام کردند که تایید ETF بیتکوین ممکن است چهارشنبه یا پنجشنبه اتفاق بیفتد.

اوایل امروز، غول بانکی استاندارد چارترد پیش‌بینی کرد که اگر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ETF بیتکوین را تایید کند، بیتکوین ممکن است شاهد جریان خالص ۵۰ تا ۱۰۰ میلیارد دلاری باشد. اعتماد بازار به بیتکوین قوی به‌نظر می‌رسد و تقاضای بیشتر ناشی از ترس از دست دادن جامعه، قیمت بیتکوین را به مرز ۵۰ هزار دلار می‌رساند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا