اخبار تکنولوژیاخبار وب 3

هوش مصنوعی مایکروسافت روی مرورگر وب

مایکروسافت امتیاز اختراع هوش مصنوعی درون مرورگر وب را از آن خود کرد.

 

مایکروسافت اخیرا امتیاز اختراع هوش مصنوعی جدیدی را از آن خود کرد که می‌تواند پردازش و استفاده از هوش مصنوعی را متحول کند. این امتیاز اختراع با ارائه فضای قابل تنظیم، افزایش حریم خصوصی داده‌ها، عملکرد بهبود یافته و اصلاح فناوری هوش مصنوعی، به کاربران این فرصت را می‌دهد که هوش مصنوعی را به صورت مستقیم روی مرورگر وب خود اجرا کنند. 

آشنایی با سیستم پردازش داده‌ها در هوش مصنوعی

سیستم پردازش داده‌ها در هوش مصنوعی در واقع دنباله ساختار یافته از ماژول‌های هوش مصنوعی است که برای اجرای تسک‌های مشخص، همچون تحلیل ویدیو، صدا، تصاویر و داده‌های متنی طراحی شده‌اند و در عوض دیدگاه‌ها و بینش ارزشمندی را ارائه می‌کنند.

این دیدگاه‌ها طیف وسیعی از نسخه‌ها، کلمات کلیدی، عناوین و موضوعات تا تشخیص چهره را دربرمی‌گیرد. این سیستم کاربری‌های متعددی را در میان محصولات و خدمات و پلتفرم‌های متعدد جست‌وجو می‌کنند و با هدف تقویت تجربه کاربر آن‌ها را ارائه می‌دهند. 

فناوری هوش مصنوعی درون مرورگر مایکروسافت چگونه کار می‌کند؟

مایکروسافت با امتیاز اختراع این هوش مصنوعی یک پرتابل کاربرپسند ایجاد کرده است و کاربران می‌توانند پرتابل شخصی خودشان را سفارشی‌سازی کنند. 

این فرایند شامل انتخاب هوش مصنوعی مورد نیاز برای نیازهای خاص کاربران، تقسیم داده‌ها به هر هوش مصنوعی مختلف، ایجاد ویژگی برای هر داده در هر بخش و بارگیری و سازماندهی ماژول‌های هوش مصنوعی با توجه به نوع هریک است. 

سپس نوبت به ارائه داده‌های هوش مصنوعی مایکروسافت به کاربر می‌رسد. این فناوری هوش مصنوعی از طریق یک رابط کاربری یا پرتابل وب تمام اطلاعات ارزشمند را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

هدف اصلی این حق امتیاز مایکروسافت افزایش رویکرد نوآورانه، بهبود تجزیه و تحلیل و ارائه داده‌های شخصی‌سازی شده برای کاربران است.

مزایای حق امتیاز فناوری هوش مصنوعی مایکروسافت

  • مصرف پهنای باند را کاهش می‌دهد و تاخیرهای محاسباتی روی سرور یا حافظه ابری را از بین می‌برد.
  • کاربران می‌توانند داده‌های خودشان را انتخاب و تنظیم کنند و کیفیت و ارتباط داده‌ها را افزایش دهند.
  • یک رابط کاربرپسند با ویژگی‌های گرافیکی ارائه می‌دهد و کاربران می‌توانند به راحتی ساختار داده‌های خودشان را اصلاح کنند.
  • به کاربران این فرصت را می‌دهد که بدون هزینه‌های محاسباتی بالا یا به خطر انداختن امنیت داده‌ها از تمام توانایی‌های هوش مصنوعی استفاده کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا