خبر فوری

اکانت رسمی تلگرام و توییتر پپه کوین هک شد!

مراقب کلاهبرداری باشید: حساب‌های تلگرام و X (توییتر سابق) پپه به خطر افتاده است.

 

گردانندگان میم کوین پپه (PEPE)، سومین میم کوین بزرگ از نظر ارزش بازار، می‌گویند که دو حساب کاربری تلگرام و توییتر مرتبط با PEPE هک شده‌اند.

مراقب کلاهبرداری باشید: حساب‌های تلگرام و X (توییتر سابق) پپه به خطر افتاده است.

مشارکت‌کنندگان پپه به دلیل هک، دسترسی به کانال تلگرام قدیمی خود را از دست داده‌اند. به این ترتیب، آنها اعلام کردند که دیگر مسئولیتی در قبال اطلاعات ارسال شده در آن ندارند. همچنین، یکی از قدیمی‌ترین حساب‌های توییتر مرتبط با پپه به نام LordKekLol، توسط کلاهبرداران کنترل می‌شود.

گروه تلگرامی مورد بحث یکی از منابع محبوب رسانه‌های اجتماعی پپه (PEPE) به شمار می‌رفت و تا زمان حمله، تقریباً ۴۵ هزار دنبال‌کننده به دست آورده بود. از علاقه‌مندان به این میم کوین درخواست شده که به مشارکت‌کنندگان در حذف گروه تلگرام در معرض خطر کمک کنند تا اعضای قانونی تیم بتوانند یک کانال ارتباطی جدید راه‌اندازی کنند.

همچنین، حساب LordKekLol در X (توئیتر سابق) به خطر افتاده است و ممکن است برای راه‌اندازی کوین‌های جدید و دعوت از سرمایه‌گذاران به آنها مورد استفاده قرار بگیرد. 

گفته می‌شود که این حساب کاربری در حال حاضر هیچ ارتباطی با تیم اصلی پپه (PEPE) ندارد. 

مالک جدید حساب هک شدن کانال‌های تلگرام و X پپه را رد کرد. آنها اطمینان دادند که تیم در حال حاضر در حال بررسی است. 

فروش انبوه پپه (PEPE) توسط نهنگ‌ها

آمارهای بلاکچین می‌گوید کوین PEPE در صرافی‌های بزرگ با قیمت ۰/۰۰۰۰۰۰۷۸ دلار در نوسان است. این دارایی در آستانه خروج از لیست ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار است. 

در اوایل سپتامبر ۲۰۲۳، دارندگان بزرگ پپه کوین (PEPE) این میم کوین را با ضرر می‌فروشند. بیش از ۲/۳ تریلیون پپه به صرافی‌ها منتقل شده و با اتریوم (ETH) مبادله شده است. زمانی که مشارکت کنندگان این پروژه بیش از ۱۶ تریلیون پپه را در صرافی متمرکز OKX تخلیه کردند، احساسات جامعه نسبت به این میم کوین نزولی شد. اقدام سه عضو تیم با دسترسی به کیف پول مولتی سیگ باعث شد قیمت پپه یک شبه ۲۴ درصد کاهش پیدا کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا