اخبار بیت کوین

افزایش جریان‌های خروجی از بیتکوین صندوق گری اسکیل (GBTC)

جریان خالص ورودی به صندوق ETF بیتکوین گری اسکیل نزولی شد.


جریان‌های خالص ورودی به صندوق‌های قابل معامله در مبادلات (ETF) بیتکوین گری اسکیل منفی و جریان خروجی مثبت شد و پس از بهبودی اندک در ماه مارس، خروجی بیتکوین تراست گری اسکیل (GBTC) به ۸۵/۷ میلیون دلار رسید. 

علیرغم ورود قابل توجه بیش از ۱۰۰ میلیون دلار به صندوق‌های جدید ETF بیتکوین در پنج‌شنبه گذشته، مجموعاً ۸۴۵ میلیون دلار در هفته، هفته قبل شاهد حجم خروجی بالایی از تمام صندوق‌های ETF بیتکوین بودیم که این کاهش جریان ورودی ارتباط تنگاتنگی با افزایش تردید سرمایه‌گذاران در بحبوحه کاهش قیمت کریپتو داشت.

خروج حجم بالای بیتکوین از صندوق گری اسکیل (GBTC)

بیتکوین صندوق گری اسکیل (GBTC) حجم خروجی قابل توجه ۳۰۲/۶ میلیون دلاری را تجربه کرد که این جریان کاملا برخلاف جریان‌های مثبت به سایر ETF های بیت کوین بود. بیت کوین تراست گری اسکیل جزو ۱۱ صندوق ETF بیتکوین بود که توسط کمیسیون بورس اوراق بهادار ایالات متحده تایید شد. 

این صندوق شاهد برداشت نقدی مداوم بوده است و دلیل اصلی این برداشت‌ها، بازخرید سهام شرکت‌های ورشکسته رمزارزی و مهاجرت سرمایه‌گذاران به سمت صندوق‌هایی با کارمزد کمتر بود. 

علیرغم کاهش سرعت جریان خروجی، جریان خروجی اخیر از گری اسکیل حاکی از نوسانات مداوم بازار و نگرانی سرمایه‌گذاران است.

کاهش قیمت بیتکوین در میان جریان‌های خروجی

جریان خروجی مداوم از بیتکوین تراست گری اسکیل به کاهش قیمت بیت کوین کمک کرده است. بیتکوین در حال حاضر با ۶۵۳۴۸ دلار به ازای هر کوین معامله می‌شود و این قیمت نشان‌دهنده افت ۶ درصدی نسبت به بالاترین قیمت تاریخ در اواسط ماه مارس، در ۲۴ ساعت گذشته است، جایی که قیمت نزدیک به ۷۴ هزار دلار رسید. 

این اتفاق، کاهش تأثیر جریان خروجی بیتکوین تراست گری اسکیل بر پویایی بازار را نشان می‌دهد. سرمایه‌گذاران در حال حاضر احتیاط بیشتری دارند زیرا بازار با نوسان قیمت و جریان‌های ورودی و خروجی به صندوق دست و پنجه نرم می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا